آونگ بزرگ‌ترین توزیع‌کننده‌ی محصولات ای‌دیتا در خاورمیانه و شمال آفریقا – فناوری

جمعه 20 مرداد 1396 فناوری

روز گذشته شرکت آونگ با برگزاری مراسمی، موفقیت خود در کسب عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده‌ی محصولات ای‌دیتا در بازار خاورمیانه و شمال آفریقا را جشن گرفت.

ای‌دیتا (Adata) یکی از شرکت‌های مطرح جهانی در زمینه‌ی تولید حافظه‌ی ذخیره‌سازی، حافظه‌ی رم و پاور‌بانک‌ است. این شرکت در سال ۲۰۰۱ و توسط سیمون چن تأسیس و پس از ۳ سال وارد بورس شد. 

شرکت آونگ به عنوان شریک تجاری رسمی ای‌دیتا، اقدام به فروش و توزیع محصولات این شرکت در کشورمان و هم‌چنین خاورمیانه می‌کند. این شرکت پس از کسب عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده‌ی محصولات ای‌دیتا در خاورمیانه و شمال آفریقا، به عنوان نماینده‌ی برگزیده‌ی ای‌دیتا نیز انتخاب شده است.

شرکت آونگ در همین راستا روز گذشته مراسمی با حضور علی میرلوحی، مدیر عامل این شرکت، سیون چن مؤسس و شلی چن مدیرعامل ای‌دیتا تدارک دیده بود تا موفقیت خود را جشن بگیرد. به گفته‌ی میرلوحی، مؤسس و مدیرعامل ای‌دیتا تنها در شرایط خاص با یکدیگر و در مراسمی حضور می‌یابند که این موضوع افتخاری برای شرکت آونگ است.

مراسم آونگ و ای دیتا

در ابتدای مراسم، سیمون چن، مدیرعامل ای‌دیتا از حضور در ایران ابراز خرسندی کرد. وی در ادامه همکاری خود با آونگ را بسیار مثبت دانست و جهت ادامه‌ی این رشد و موفقیت، ابراز امیدواری کرد. 

پس از چن، میرلوحی اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌های اخیر ای‌دیتا ارائه داد. وی در ابتدا به حضور ۵ باره سیمون چن در ایران اشاره کرد که نشان از اهمیت این بازار برای ای‌دیتا دارد. میرلوحی در ادامه گفت:

شرکت آونگ شریک مالی و هم یک دوست صمیمی برای ای‌دیتا است. آونگ تنها شریک تجاری ای‌دیتا در ایران است که این موضوع منجر به همکاری دوطرفه‌ی بسیار خوبی شده است.

میرلوحی در ادامه از افزایش فعالیت و عرضه‌ی محصولات بیشتر ای‌دیتا در ایران خبر داد. محصولات مخصوص بازی، لوازم جانبی موبایل و هوش مصنوعی بخشی از برنامه‌ی ای‌دیتا و آونگ برای بازار ایران هستند. مدیر عامل آونگ در ادامه از فناوری بسیار پیشرفته‌ی 3D NAND در حافظه‌های SSD‌ ای‌دیتا خبر داد و این شرکت را جزو پیشگامان این عرصه دانست. 

ای‌دیتا چندی است توجه ویژه‌ای به محصولات حوزه‌ی گیمینگ دارد و رم‌های اورکلاک و مخصوص بازی، یکی از محصولات حال حاضر این شرکت تایوانی است. با افزایش فروش گوشی‌های هوشمند، بازار لوازم جانبی این محصولات نیز بسیار داغ شده و ای‌دیتا در همین راستا، اقدام به تولید پاوربانک‌های باکیفیت کرده است.

مراسم آونگ و ای دیتا

میرلوحی در ادامه از سرویس‌های خدمات ویژه‌ی آونگ گفت. یکی از این سرویس‌ها بازیابی رایگان اطلاعات در صورت بروز عیب در حافظه‌های ای‌دیتا است. سرویس در محل نیز از دیگر خدمات ویژه‌ی آونگ خواهد بود.

در انتهای مراسم، پس از تقدیر شلی چن مدیرعامل ای‌دیتا از فعالیت‌های آونگ، سیمون چن ظرفی از سکه‌های چینی را که نشانه‌ی درخواست شانس و آرزوی موفقیت هستند، به میرلوحی هدیه داد.


منبع : زومیت

برچسب‌ها:

رانندگان لمانز، در بیرون از پیست از چه خودرو‌هایی استفاده می‌کنند - فناوری

آنپینگ، طولانی‌ترین پل باستانی چین - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا