آموزش آنلاین نویسندگی رایگان با چند راهکار ساده!

یکشنبه 20 شهریور 1401 بازار

آموزش آنلاین نویسندگی رایگان با چند راهکار ساده!

 

آموزش آنلاین نویسندگی یکی از ساده ترین راه ها برای یادگیری نویسندگی است. امروزه کسی نمی تواند اهمیت مهارت نویسندگی را نادیده بگیرد. مهارت نویسندگی در موفقیت کسب و کار، کسب شهرت و کسب درآمد شما تاثیر بسزایی دارد.

در این مقاله سعی می کنیم نکات مفید در رابطه با آموزش آنلاین نویسندگی به صورت رایگان و پولی را برای شما بیان کنیم.

چند نکته در مورد اهمیت یادگیری نویسندگی

در بین شما هستند افرادی که عاشق کتاب خواندن و نویسندگی هستند. برای این دسته از افراد نیازی نیست در مورد اهمیت نویسندگی صحبتی کنیم. آن ها خود به خوبی به اهمیت زیاد این مسأله واقف هستند.

اما اگر سر و کاری با کتاب و کتابخوانی و نویسندگی ندارید. حتما چند خط بعد را با دقت برای یکبار مطالعه بفرمایید.

داشتن مهارت نویسندگی امروزه صرفا به خاطر کتابخوانی و کتاب نویسی اهمیت ندارد. بلکه برای کسب درآمد و افزایش درآمد در انواع کسب و کار ها، این مهارت نویسندگی است که می تواند نقطه ی عطف در زندگی کاری شما باشد.

کافی است نگاهی به کسب و کارهای اطراف خود بیندازید. کسب و کارهای لوکال (حضوری) و اینترنتی. همه ی کسانی که تصمیم گرفته اند که درآمد بیشتری داشته باشند و سطح کیفی کار خود را از رقبا جدا کنند، قطعا یکی از تصمیمات شان، تولید محتوا برای سایت و پیج خود بوده است.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید که در آن کالا یا کالاهایی را به فروش می رسانید، تنها عاملی که می تواند سایت شما را زنده نگه دارد، فروش شما را تضمین کند و رتبه های شما در گوگل را بالا ببرد، تولید محتوا برای سایت است.

شما به عنوان مدیر سایت، باید برنامه ریزی دقیق و منظمی برای تولید محتوا برای سایت و نوشتن مقاله خود داشته باشید. ازین رو لازم است مهارت نویسندگی را با شرکت در کلاس آنلاین نویسندگی یا یک کلاس حضوری کسب کنید.

اگر کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است، باز هم نیاز به محتوا دارید. در پلتفرمی مانند اینستاگرام شما باید بتوانید کپشن های خوبی برای پست های خود بنویسید. همچنین برای ویدئو ها و استوری هایی که مبتنی بر محتوا هستند باید بتوانید محتوا بنویسید.

مقالات اینترنتی یکی از مهم ترین ابزار ها برای جذب مشتری در فضای اینترنت هستند. مقاله های آموزشی که در آن ها به مخاطب خود راهکار های مختلف می دهید یا چند محصول را با هم مقایسه می کنید می توانند تعداد مشتریان شما را بیشتر کنند.

شرکت در کلاس آموزش نویسندگی آنلاین

طبیعتا بهترین و مؤثرترین راهی که می توانید با آن در کم ترین زمان مهارت نویسندگی را بیاموزید، شرکت در یک دوره آموزش آنلاین نویسندگی است.

می توانید عبارت «آموزش آنلاین نویسندگی سایت فحوا» را در گوگل جستجو کرده و جزئیات برگزاری کلاس ها را در این سایت ببینید.

در یک دوره ی آنلاین نویسندگی شما می توانید تا پایان دوره با استاد در ارتباط باشید. بنابراین در این مدت متن های خود را می نویسید و استاد آن ها را ویرایش می کند.

این روش طبیعتا رایگان نیست. معمولا کلاس های نویسندگی با کیفیت و استاد محور رایگان نیستند. اما بازدهی بالایی دارند و اگر صاحب کسب و کاری هستید، قطعا منطقی است که در این دوره ها شرکت کنید و به مهارت های خود بیفزایید.

دوره های آموزش نویسندگی به شما کمک می کنند که از نقطه ی صفر (مبتدی) تا سطح پیشرفته در مهارت نویسندگی خود را ارتقاء دهید.

مزیت خوبی که کلاس های نویسندگی آنلاین و حضوری دارند این است که شما آموزش را زیر نظر استاد نویسندگی می گذرانید. این باعث می شود که بسیاری از تمرین های شما توسط استاد ویرایش شود و در خلال این ویرایش ها شما می توانید به صورت محسوس پیشرفت خود را ببینید.

مطالعه ی مقالات وب سایت ها

اگر به دنبال آموزش های رایگان هستید باید کمی بیشتر وقت بگذارید و در اینترنت جستجو کنید. مقاله های پراکنده ای در سایت های مختلف در مورد نویسندگی، اصول نویسندگی، نویسندگی برای وب سایت و تولید محتوا برای رشد بیزینس وجود دارد.

مرحله ی اول خواندن این مقالات است. بعد از مطالعه ی این مقالات باید شروع به نوشتن کنید و هر روز تمرین کنید.

اگر در منابع فارسی زبان آنچه را می خواهید نمی یابید، عناوین انگلیسی آن ها را در گوگل سرچ کنید. هزاران سایت به زبان انگلیسی هستند که در این زمینه تولید محتوا می کنند.

پس هیچ وقت خود را محدود به منابع فارسی زبان نکنید. اگر سطح زبان بالایی ندارید، نگران نباشید. از گوگل ترانسلیت استفاده کنید.

طبیعی است که ترجمه ی گوگل ترانسلیت کاملا صحیح و بی نقص نیست. اما حد اقل می توانید از آن برای فهم بخش هایی از مقاله های انگلیسی استفاده کنید.

نکته ی دیگر اینکه اگر مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید و به دنبال فروش بیشتر می باشید، بهتر است نیم نگاهی به مقالات دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. مقالاتی که به شما کمک می کنند به گونه ای تولید محتوا کنید که به فروش بیشتری دست یابید.

جستجوی آموزش آنلاین نویسندگی در یوتیوب

تولید محتوا در مورد آموزش نویسندگی در یوتیوب آنقدر زیاد نیست. ولی همچنان هستند افرادی که در این زمینه در یوتیوب محتوا و ویدئو تولید می کنند.

عناوین مرتبط را در یوتیوب سرچ کنید و ویدئو ها را ببینید. باز هم خود را محدود به ویدئو های فارسی نکنید. حتما سری هم به ویدئو های انگلیسی زبان بزنید.

شرکت در وبینار های رایگان

گاهی اوقات اساتید نویسندگی لایو، وبینار یا جلسات رایگانی هم برای مخاطبان خود برگزار می کنند. حتما آنها را دنبال کنید و از برنامه های رایگان آن ها استفاده کنید.

برای وبینار ها سری به سایت ایسمینار بزنید و برای لایو ها، باید صفحات اساتید نویسندگی در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید.

مطالعه ی کتاب های آموزش نویسندگی

یکی دیگر از راهکار های مهم برای آموزش نویسندگی در منزل استفاده از کتاب های آموزش نویسندگی است. باز هم نیازی نیست مبلغی پرداخت کنید. ابتدا به دنبال کتاب های رایگان بگردید.

فایل های پی دی اف کتاب های آموزش نویسندگی را جستجو کرده و مطالعه کنید. باز هم پس از هر مطالعه، تمرین کنید و سعی کنید همیشه بنویسید.

پادکست آموزش نویسندگی

پادکست های آموزشی یکی از بهترین و در دسترس ترین راه ها برای آموزش در موضوعات مختلف هستند. برای آموزش آنلاین نویسندگی شما می توانید از پادکست های رایگان هم استفاده کنید.

پادکست ها هم یکی از راهکار های رایگان برای آموزش نویسندگی هستند. باز هم تاکید می شود پس از گوش کردن به پادکست ها و یادگیری اصول نویسندگی، میزان تمرین شما موفقیت شما را تضمین می کند.

اهمیت کسب و کار، مساوی اهمیت تولید محتوا

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی ایران داشتن یک کسب و کار مستقل بسیار ضروری است. سعی کنید همراه با راه اندازی یک کسب و کار، به صورت مداوم مهارت های خود را افزایش دهید.

آموزش نویسندگی یکی از ضروری ترین مهارت هایی است که می تواند موفقیت شما را در کسب درآمد تضمین کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهارت های نویسندگی می توانید عبارت «آموزش نویسندگی در سایت فحوا» fahwa.ir را در گوگل جستجو کنید و از محتوای این سایت استفاده کنید.

بی اختیاری ادرار در سالمندان: علت و روش درمان آن

مراجعه به دکتر چشم پزشک برای درمان انواع بیماری چشم

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا