آغاز ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران با حضور وزیر ارتباطات-فناوری

سه‌شنبه 5 دی 1396 فناوری

ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران در دوم دی ماه 96، در منطقه ویژه اقتصادی پیام با حضور محمد جواد آذرجهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد علی نجفی استاندار استان البرز آغاز شد. این پروژه در زمینی به مساحت 73 هزارمترمربع اجرا می شود و مسعود امیری رئیس هیات مدیره این شرکت در مراسم کلنگ زنی از اشتغالزایی 400 نفر در این کارخانه خبر داد.

وی گفت: شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (مادیران) بیش از 53 سال سابقه دارد و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پیشگام و نوآور در ایران مطرح است و در سال های اخیر تلاش کرده محصولات خود را با کیفیت بالا تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

وی افزود: این شرکت بر جذب سرمایه های داخلی و اشتغالزایی برای نسل جوان کشور تمرکز خواهد کرد و برای راه اندازی این کارخانه از پتانسیل های داخلی همچون فولاد مبارکه و پتروشیمی های فعال کشور استفاده خواهد شد. به گفته امیری ساخت این کارخانه 18 ماه زمان می برد و در فاز اول خط تولید یخچال و ماشین لباسشویی با برند ایکس ویژن فعال خواهد شد.

آغاز ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران با حضور وزیر ارتباطاتآغاز ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران با حضور وزیر ارتباطات

منبع : عصر ایران

گزارش واردات خودرو به کشور در سال 96

گزارش واردات خودرو به کشور در سال 96

اوپو گوشی‌های A75 و A75s را با سیستم تشخیص چهره معرفی کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا