آغاز رجیستری گوشی های "ال جی" از شنبه-فناوری

یکشنبه 29 بهمن 1396 فناوری

گوشی‌های برند ال جی به عنوان پنجمین برند از فردا مشمول طرح رجیستری می‌شوند. دارندگان فروشندگان و خریداران گوشی‌های این برند باید به چند نکته مهم توجه کنند.

به گزارش فارس، گوشی‌های برند ال جی از فردا مشمول طرح رجیستری (ثبت مشخصات) می‌شوند. پیش از این نیز گوشی‌های برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا و گوگل پیکسل مشمول طرح رجیستری شده بودند.

تاکید می شود که برند ال‌جی از ابتدای روز شنبه (ساعت 00:00 بامداد) شنبه مورخ 28 بهمن 96 مشمول رجیستری می‌شود.

دارندگان، فروشندگان و خریداران گوشی‌های این برند باید به چند نکته توجه کنند.

اگر کاربران تلفن همراه با برند ال‌جی دارند که به هردلیلی در چند ماه گذشته خاموش بوده است، لازم است تا قبل از زمان آغاز طرح، تلفن همراه خود را با قراردادن سیمکارت درون آن روشن کنند و حتی المقدور با آن تماس بگیرند، یا پیامکی ارسال کنند.

بنابر تاکید کمیته رجیستری اگر تلفن همراه دارای دو یا چند سیمکارت است، با قرار دادن سیمکارت درون همه شکاف‌ها (Slot) تلفن همراه را فعال کنند. این کمیته همچنین تاکید دارد که تمامی slotها با یک سیمکارت فعال شود.

به فروشندگان نیز توصیه می شود در مهلت باقیمانده گوشی‌های با برند ال‌جی موجود در فروشگاه خود که از مبادی قانونی وارد کشور نشده است، را در اسرع وقت به فروش رسانند.

خریداران نیز باید توجه داشته باشند، از فردا هنگام خرید گوشی‌های برند ال جی حتما استعلام و فعال سازی گوشی را همان موقع انجام دهند. سامانه استعلام و فعال سازی رجیستری از طریق ستاره 7777 مربع در دسترس است.

منبع : عصر ایران

کدام بانک ایرانی به موزه تبدیل شد؟ - فناوری

افزایش قیمت محصولات چری، در پیش‌فروش جدید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا