آشنایی با عجیب ترین و پیشرفته ترین تفنگ های ساخته شده

دوشنبه 27 فروردین 1397 گوناگون
آشنایی با عجیب ترین و پیشرفته ترین تفنگ های ساخته شده

ارتش کشورهای مختلف در سراسر دنیا این روزها مشغول ساخت و بررسی سلاح هایی هستند که تا پیش از این تصور می شد صرفا در فیلم های علمی و تخیلی می توان شاهدشان بود.آیا تاکنون با کوچکترین تفنگ هایی که گلوله های واقعی شلیک می کنند و به راستی مرگبار هستند، آشنا شده اید؟ در ادامه این مطلب تعدادی از جالب ترین تسلیحات مینیاتوری را معرفی خواهیم کرد.

– مینی گان سوئیسی 5.5 سانتی متری C1ST که مهماتی با کالیبر 2.34 میلی متر شلیک می کند.
– هفت تیر کلت 1855 با مقیاس 3/1 ساخته شده توسط David Kucer.
– تپانچه 2.7 میلی متری Kolibri طراحی شده توسط ساعت سازی اتریشی به نام Franz Pfannl. این اسلحه در سال 1914 معرفی شد.
– مورد بعدی ظاهری مشابه یک پاکت سیگار دارد اما مجهز به نوعی سلاح الکتریکی است که گلوله های کوچک آغشته به سیانید شلیک می کند. این سلاح توسط یکی از جاسوسان شوروی به نام Nikolai Khokhlov مورد استفاده قرار گرفته است. وی استخدام شده بود تا در ماموریت خود به آلمان، یکی از مخالفان ضد کمونیست را ترور کند.
– تفنگ انفیلد بریتانیایی با مقیاس 6/1 توسط سازنده ای ناشناس. این تفنگ در دهه 1850 ساخته شد.
– تفنگی در قالب چراغ قوه متعلق به نیروهای مخفی کره شمالی. در واقع هر کدام از حفرات یک لوله تفنگ بوده که با فشردن دکمه چراغ قوه فعال می شود.
– تپانچه wheellock مینیاتوری با کالیبر 152. و به طول 4 اینچ. این سلاح متعلق به اواخر قرن شانزدهم و یا اوایل قرن هفدهم است.
– مورد بعدی تفنگی کوچک است که به صورت یک رژ لب طراحی شده است. این تفنگ که کالیبری 4.5 میلی متری دارد توسط کا گ ب؛ اداره اطلاعات و امنیت اتحاد جماهیر شوروری سابق طی جنگ سرد استفاده شده است.
– تفنگ 4.5 اینچی Bond Arms Backup.
– حلقه محافظتی Dyson LePetit که به عنوان یک تپانچه کالیبر 22. با شش خان عمل می کند.سلاح های مرگبار

سلاح های مرگبار

کوچکترین سلاح های مرگبار جهان

مدرن ترین سلاح های ساخته شده در دنیا چه قابلیت هایی دارند؟

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با پیشرفته ترین تفنگ های ساخته شده تا به امروز آشنا نماییم و نگاهی داشته باشیم به سلاح هایی که می توانند در زیر آب شلیک کنند تا مواردی که برای عملکرد به اثر انگشت نیاز دارند.

سلاح های مرگبار

تفنگ های CornerShot بیشتر به خاطر توانمندی بی نظیرشان در شلیک به کنج ها شناخته می شوند. این سلاح ها هم می توانند به عنوان یک تفنگ نیمه خودکار به کار گرفته شوند و هم به عنوان دستگاهی برای پرتاب نارنجک.

سلاح های مرگبار

ADS نوعی سلاح تهاجمی است که برای استفاده در زیر آب طراحی شده. این تفنگ توسط نیروهای ویژه روس مورد استفاده قرار می گیرد و در هر دقیقه 700 گلوله را با برد 25 متری شلیک می کند.

سلاح های مرگبار

Magpul FMG-9 نوعی تفنگ دستی است که می تواند تا شود و به شکل یک جسم مستطیلی به اندازه باتری لپ تاپ در بیاید. بخش اعظمی از بدنه این سلاح به جای فلز از پلیمر سبک ساخته شده است.

سلاح های مرگبار

Armatix iP1 تفنگی است که تنها در حضور صاحبش عمل می کند؛ به بیان دیگر این سلاح دارای یک ساعت همراه است که با استفاده از اثر انگشت دارنده قفل گشایی می شود و برای فعال شدن لازم است که ساعت در برد 25 سانتی متری آن قرار داشته باشد.

 

سلاح های مرگبار

TrackingPoint یک شرکت آمریکایی است که تفنگ هایی با فناوری هدف گیری دقیق می سازد. این فناوری قادر است که مسافت میان تفنگ با هدف را اندازه گرفته و بر اساس آن سلاح را بهینه سازی کند. در این تصویر تفنگ 50 هزار دلاری Bolt-Action .338 TP را می بینید.

سلاح های مرگبار

هفت تیری که در تصویر می بینید Chiappa Rhino نام دارد که نیروی حاصل از شلیک، به جای بالا، آن را به سمت کف دست فرد فشار می دهد و به همین دلیل هدف گیری با آن به مراتب دقیق تر است.

سلاح های مرگبار

کریس وکتور نام یک تفنگ دستی است که به خاطر طراحی خاصش، از حرکت لوله آن تا 95 درصد کاسته شده و جهش آن به سمت عقب هم که پس از شلیک رخ می دهد تا 60 درصد پایین آمده.

سلاح های مرگبار

تفنگ FN Five-Seven به خاطر توانمندی اش برای نفوذ به انواع زره ها و پوشش های بدنی مشهور است. این تفنگ به قدری قدرتمند است که آمریکایی ها صرفا به همراه مهمات ورزشی اجازه خرید و استفاده از آن را دارند.

سلاح های مرگبار

نام این سلاح تفنگ شخصی واکنش وقفه دار و برانگیخته شده (PHARS) است که توسط وزرات دفاع آمریکا ساخته شده. این سلاح مرگبار نیست و برای کور کردن موقت اهداف طراحی شده.

سلاح های مرگبار

Accuracy International یک شرکت بریتانیایی است که تفنگ هایی با قابلیت نشانه گیری بسیار دقیق برای ارتش ها و نیروهای پلیس می سازد. این سلاح ها از انواع معمولی دقیق ترند زیرا عملکردشان کاملا جدا از سایر بخش هایشان انجام می گیرد.

سلاح های مرگبار

ZiP نوع جدیدی از تفنگ است که به خاطر استفاده از پلاستیک در ساخت آن، طراحی کاملا متفاوتی دارد و فضای کافی برای بهینه سازی آن از طریق افزودن تجهیزات جانبی بزرگ تر و بیشتر روی بدنه اش در نظر گرفته شده.

سلاح های مرگبار

XM25 CDTE نوعی پرتابگر یا لانچر است که نارنجک را به صورت مارپیچ به هوا می فرستد و سپس مسافت طی شده توسط آن را دنبال می کند تا در بهترین زمان ممکن منفجر شود.

سلاح های مرگبار

این تفنگ AA12 Atchisson Assault Shotgun نام دارد که در واقع نوعی سلاحی کاملا خودکار محسوب می گردد و در هر دقیقه می تواند 300 گلوله را شلیک کند. علاوه بر این، باید بگوییم که عقبگرد این تفنگ پس از شلیک نیز به مراتب پایین تر از سلاح های دیگر است.

سلاح های مرگبار

این تفنگ بسیار مدرن توسط ارتش کانادا در حال ساخت است و به طور همزمان می توانند یک رایفل و تفنگ ساچمه ای یا حتی لانچر نارنجک را در خود جای دهد.

سلاح های مرگبار

Liberator نوعی تفنگ پرینت شده با چابگرهای سه بعدی است که از پلاستیک ساخته شده. طرح های مربوط به ساخت این تفنگ چندی پیش در فضای آنلاین قرار گرفت و هنوز هم از طریق Pirate Bay قابل دسترسی است.

منبع:نمناک

کشف مورچه ی انتحاری در جنوب شرقی آسیا

کشف مورچه ی انتحاری در جنوب شرقی آسیا

معرفی پورشه 911 توربو S با تیونینگ منصوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا