آشنایی با استارتاپ زودشور؛ سفارش خدمات خشکشویی آنلاین – فناوری

دوشنبه 2 مرداد 1396 فناوری

زودشور یکی از استارتاپ‌های شرکت‌کننده در الکامپ امسال است که به صورت آنلاین خدمات خشکشویی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

الکامپ ۲۳، بزرگ‌ترین رویداد آی‌سی‌تی کشور، از روز جمعه ۳۰ تیر و با شرکت ۳۳۸ استارتاپ ایرانی در بخش الکام استارز آغاز به‌ کار کرده است. سالن‌‌های ۸ و ۹ الکامپ امسال به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا اختصاص دارد. زومیت امسال به منظور حمایت از استارتاپ‌ها و نهادینه کردن فرهنگ معرفی چنین شرکت‌هایی به میان غرفه‌داران بخش استارتاپ‌ها رفته تا شما را با نوع فعالیت‌ آن‌ها آشنا کند.

شست‌وشوی لباس و اتو کردن آن از دیرباز تا به امروز با حضور مستقیم مشتری برای تحویل و دریافت البسه همراه بوده است اما استارتاپ زودشور این فرآیند را برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه به صورت آنلاین مدیریت می‌کند. طبق ادعای زودشور خدمات خشکشویی این استارتاپ توسط معتبرترین خوشکشویی‌های هر منطقه‌ ارائه می‌شود. علاوه بر وب‌سایت زودشور، امکان سفارش از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و iOS نیز فراهم است.

زودشور

ایده‌ی اولیه زودشور مرداد ماه ۱۳۹۵ به ذهن سازندگان آن رسیده و یک ماه پس از آن عملیاتی شده است با این حال شروع فعالیت زودشور از طریق وب‌سایت بوده و پس از آن به ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را عرضه شده‌اند. زود شور فعلا مناطق یک، سه و چهار تهران را پوشش می‌دهد و مناطق دیگر در آینده‌ به این مناطق اضافه خواهد شد. زودشور لباس‌های خشکشویی شده را ظرف ۴۸ ساعت تحویل مشتری خواهد می‌دهد؛ به احتمال فراوان این زمان با افزایش ظرفیت سیستم حمل‌ونقل در آینده کاهش خواهد یافت.

پس از ورود به بخش ثبت سفارش و انتخاب نوع لباس، بسته به نوع خدمات انتخابی شما مانند اطو یا شست‌وشو هزینه‌ی آن را مشاهده خواهید کرد. زودشور علاوه بر پرداخت آنلاین، پرداخت پس از تحویل را نیز برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان درنظر گرفته است.در شرایط کنونی زود شور کلیه خدمات مربوط به شست‌وشو و اتوی لباس‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه و پتو را ارائه می‌دهد. زودشور در صدد است تا در آینده‌ی نزدیک خدمات شست‌وشوی مبلمان را نیز به فعالیت‌های خود اضافه کند. استارتاپ‌هایی همچون زودشور در ابتدای راه خود بوده و نیازمند بهبودهایی از نظر پوشش و خدمات هستند. آنچه که مسلم است زودشور و استارتاپ‌های همانند آن می‌بایست فواید و مضرات مساله‌ی فقدان رقابت را به خوبی شناخته و از آن‌ها استفاده کنند. 


منبع : زومیت

چگونه در مذاکرات دیگران را متقاعد کنیم - فناوری

دعوای حقوقی کوالکام با اپل، پای تراشه اسنپدراگون 845 را به میان کشاند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا