آرایش زنان مسن /15 نکته آرایشی برای زنان مسن

جمعه 28 مرداد 1401 آرایش پوست ومو
آرایش زنان مسن

آرایش زنان مسن برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر و جذاب‌تر

پیر شدن چیزی برای خجالت نیست. چین و چروک های اضافی در پوست ما نشانه هایی است که نشان می دهد ما موفق شده ایم از هر آنچه که زندگی ارائه کرده است (تا کنون) عبور کنیم.

گاهی اوقات می خواهیم به همان اندازه که احساس می کنیم جوان به نظر برسیم، اما علیرغم تمام تلاش هایمان برای دور نگه داشتن پوست شل یا خالدارمان، زمان پدر همیشه پیروز خواهد بود.

این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم روند پیری را کاهش دهیم. در اینجا 15 محصول پیشنهادی برای مراقبت از پوست وجود دارد که زنان مسن می توانند از آنها برای برجسته کردن ویژگی های طبیعی صورت خود استفاده کنند.

 

1. همیشه کرم ضد آفتاب بزنید

همه ما می دانیم که پرتوهای خورشیدی می توانند روند پیری را تسریع کنند. این ایده بدی نیست که به عنوان بخشی از مراسم صبحگاهی، مقداری ضد آفتاب به بدن خود بزنید. در طول زمستان، استفاده از SPF15 پوست شما را جوان نشان می دهد.

 

2. پوست خود را مرطوب کنید

وقتی می خواهید جوان بمانید، به خاطر داشته باشید که خشکی دوست شما نیست. استفاده از مرطوب کننده بعد از حمام یا دوش گرفتن، به خصوص در عرض 10 دقیقه پس از بیرون آمدن از وان، می تواند به جذب بیشتر کرم به پوست شما کمک کند. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از کرم پودر، مرطوب کننده را روی صورت خود بزنید.

 

3. از آرایش با رنگ زرد استفاده کنید

یک رنگ زرد خفیف در آرایش شما به صورت شما درخشندگی سالمی می بخشد و پوست شما را پیر می کند. در مورد نام این نوع پودر نگران نباشید – پوست شما در نهایت شبیه پوست موز نخواهد شد! این پودر به سادگی ویژگی های شما را برجسته می کند و رنگی غنی تر به رنگ طبیعی پوست شما می بخشد.

 

4. ساختار استخوان خود را برجسته کنید

تاکید بر فک و استخوان گونه می تواند به زنان مسن کمک کند که جوان تر به نظر برسند. این فقط به زنان 40 یا 50 ساله محدود نمی شود. هر خانمی که نیاز به تقویت کمی دارد می تواند این روش را امتحان کند. سعی کنید از برنزر یا رژگونه برای برجسته کردن این نواحی از صورت استفاده کنید.

 

آرایش زنان مسن

آرایش زنان مسن

5. از کرم شب استفاده کنید

این نوع کرم زمانی مناسب است که مراسم صبحگاهی شما شامل بیدار شدن از 5 دقیقه قبل از اینکه واقعاً لازم باشد از در خارج شوید. در پایان روز، مقدار زیادی کرم شب را روی صورت و گردن خود بمالید تا زمان لازم برای آرایش سنگین‌تر در صبح کاهش یابد.

 

6. به یک پایه مایع بچسبید

اگر چندین سال است که از پودرهای خشک روی صورت خود استفاده کرده اید، وقت آن رسیده که به کرم پودرهای مبتنی بر آب روی بیاورید. همانطور که قبلاً گفتیم، خشکی برای پوست شما مهربان نیست. برای تسریع روند پیری، قبل از استفاده از آرایش، به جای استفاده از کرم پودر، از کرم پودر مایع استفاده کنید.

 

7. روی پایه سایه چشم بزنید

حتی کوچکترین چین و چروک می تواند ابری خاکستری روی تلاش های سایه چشم شما ایجاد کند. این فقط زنان مسن نیستند که این مشکل را تجربه می‌کنند، بلکه حتی زنان جوان‌تر نیز ممکن است به کمک کمی نیاز داشته باشند تا سایه‌های چشم خود را بکر و بکر نگه دارند. قبل از استفاده از سایه چشم یک پایه بزنید تا چین و چروک های از بین برنده اثر را کاهش دهید.

 

8. فقط از خط چشم نرم استفاده کنید

برای اینکه بیش از حد بد به نظر نرسید، از خط چشم خاکستری استفاده کنید تا ظاهر چشم های خود را بزرگتر کنید. این یک اثر ظریف است که می تواند تفاوت فوق العاده ای ایجاد کند، به خصوص در زنان مسن.

 

آرایش زنان مسن

آرایش زنان مسن

9. کانسیلر بزنید

ما می‌توانیم در تمام زندگی‌مان سالم بخوریم و بنوشیم، اما مواقعی در زندگی وجود دارد که بهترین احساس را نداریم. در این روزها، حتما سایه های تیره یا لک ها را با کانسیلر پنهان کنید. یک بار دیگر، برای جلوگیری از خشکی از یک محصول مبتنی بر آب استفاده کنید.

 

10. اسفنج آرایشی خود را مرطوب کنید

زنان مسن برای پنهان کردن چین و چروک‌های طبیعی یا لکه‌های پوستی بیش از حد آرایش می‌کنند. برای جلوگیری از آرایش زیاد، اسفنج خود را کمی مرطوب کنید تا به پخش یکنواخت آرایش در سراسر صورت و گردن شما کمک کند.

 

11.خودداری از تتو ابرو

تتو. اغلب، رنگ مورد استفاده برای اعمال این ابروها بسیار تیره است و به طرز وحشتناکی با پوست رنگ پریده زنان مسن تر برخورد می کند. اگر مجبورید ابروهایتان را رنگ کنید، مداد قهوه ای روشن را بچسبانید.
ابروهای تتو شده گاهی اوقات می‌توانند از تازگی و جذابیت ظاهر ما کم کنند. رنگ و حالتی که تتوی ابرو ایجاد می‌کند، در مقایسه با پوست خانم‌های مسن معمولا خیلی تیره و مصنوعی است. توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به برجسته کردن ابروهایتان، از یک مداد قهوه‌ای نرم استفاده کنید.

 

12. مژه های خود را ریمل بزنید

با گذشت زمان، مژه های ما درخشندگی خود را از دست می دهند. برای کمک به تقویت انرژی آنها، گرد و غبار را از فر مژه خود پاک کنید. برای افزایش اثرات، ریمل قهوه ای روشن را دور چشم خود بزنید.

 

آرایش زنان مسن

آرایش زنان مسن

13. با بالم لب لب های خود را مرطوب نگه دارید

برای جلوگیری از شکافی که از وسط لب پایین شما جاری می شود، از بالم لب یا نرم کننده دیگری مانند وازلین استفاده کنید تا لب های شما پرتر به نظر برسد. رژ لب های تیره رنگی که دارید را دور بریزید زیرا می توانند لب های شما را نرم و بسیار نازک نشان دهند.

 

14. از سایه چشمی استفاده کنید که با رنگ چشم شما متضاد باشد

این یک راه ساده برای افزایش جوانی در چشمان شماست. سایه چشمی را انتخاب کنید که با رنگ چشم شما متفاوت باشد. اگر چشمان سبز یا قهوه ای دارید، از سایه چشم بنفش یا آبی استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی دارید، از رنگ تیره‌تری مانند خمیری استفاده کنید.

 

15. پوست خود را طبیعی نگه دارید

آخرین، اما قطعا نه کم اهمیت، رفتن به مسیر طبیعی است. هر گونه آرایش، پودر، مرطوب کننده، کرم و هر چیز دیگری که دارید در خانه بگذارید. به کسی که هستید افتخار کنید و به آن اطمینان داشته باشید. این را در نظر داشته باشید – اعتماد به نفس همیشه جذاب است، و اگر از پوشیدن پوست خود مطمئن هستید، عزت نفس شما به بیرون تابیده می شود و همه اطرافیان شما را آلوده می کند.

 مراقبت از موهای ابرو

12روش مراقبت از موهای ابرو برای ظاهری جذاب

بی نظیر ترین عطرهای زنانه و مردانه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا