آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

شنبه 26 آبان 1397 دسته‌بندی نشده
آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

 محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت هواشناسی را تشریح کرد و گفت:از سه شنبه این هفتهبارش باران در بخش هایی از استان های هرمزگان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان های جنوبی، رضوی و شمالی و بخش هایی از استان های سمنان و گلستان پیش بینی می شود.sunless tanning lotion

sunless tanning lotion

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:در این روزها 18 تا 19 میلی متر بیشتر از میانگین بلندمدت بارش ها، افزایش بارش داشتیم و شرایط بسیار خوبی بود که ایلام و کهگیلویه و بویراحمد بهترین شرایط را داشتند و در ایلام 140 میلی متر بالاتر از نرم ( میانگین بلندمدت بارش ها)، بارندگی گزارش شده است.

وی گفت:در جدول رده بندی تهران نیز در اواسط جدول قرار دارد و میزان بارندگی 34 میلی متر بالاتر از میانگین بلندمدت بارش ها بوده و کمترین میزان بارش ها در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی گزارش شده است.

اصغری افزود:در ساعات گذشته بارش ها در نیمه غربی کشور گزارش شد و امروز عمده ناپایداری های جوی در شمال شرق کشور و بخش هایی از مرکز خواهد بود و این موج، یکشنبه کشور را ترک می کند.

وی گفت:پیش از ظهر امروز در دامنه های البرز شاهد مه خواهیم بود و این شرایط در دامنه های زاگرس هم رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود:از امروز بر شدت مواج بودن آب های خلیج فارس افزوده می شود و ارتفاع موج تا 240 سانتی متر هم خواهد رسید.

اصغری گفت:فردا و پس فردا در سواحل دریای خزر بارندگی داریم و سرعت باد در شمال سیستان و بلوچستان و کرمان نیز در حد خیزش گرد و خاک برای فردا پیش بینی می شود.

وی افزود:از روز سه شنبه موج بارش جدید چندین استان را فرا می گیرد که البته مدت زمان آن کم است و در پایان هفته موج جدیدی از سمت نوارغربی وارد کشور می شود.

منبع:نمناک

قیمت طلا،  دلار، سکه و ارز امروز 98/01/27

قیمت دلارو سکه وطلا 27 آبان 97

آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا