آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

پنج‌شنبه 24 آبان 1397 دسته‌بندی نشده
آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

 مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:طی سه روز آینده سامانه بارشی در نیمه غربی و بخش هایی از شرقی کشور فعال خواهد بود. شدت فعالیت این سامانه امروز و فردا ( 24 و 25 آبان ماه) در جنوب و جنوب غربی کشور است. skin lightening cream

skin lightening cream

احد وظیفه افزود:امروز( 24 آبان ماه) در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی در نیمه جنوبی لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال فارس بارش برف و مه پیش بینی می شود.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز، تهران،دامنه های زاگرس مرکزی در استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه،لرستان، ایلام، بخش هایی از استان های اصفهان قم و یزد و با شدت بیشتر در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر و شمال استان فارس بارش بارانگاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

وی تأکید کرد:از بعد از ظهر امروز و صبح جمعه (24 و 25 آبان ماه) در جنوب استان لرستان و شمال شرق خوزستان بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود:فردا (25 آبان ماه) با ادامه فعالیت این سامانه در جنوب و جنوب غربی کشور به تدریج گسترش فعالیت سامانه بارشی به دامنه های جنوبی البرز شرقی و شرق و شمال شرق کشور کشیده می شود. این سامانه شنبه (26 آبان ماه) در استان های واقع در شرق و شمال شرق فعال است و به تدریج از کشور خارج می شود.

وی در ادامه اظهارکرد:امروز و فردا (24 و 25 آبان ماه)برای بخش هایی از استان های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و کردستان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته وی امروز و فردا(24 و 25 آبان ماه)غرب خلیج فارس مواج است. لذا توصیه می شود احتیاط لازم در تردد شناورها به خصوص شرورهای سبک به عمل آید.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت:فردا (25 آبان ماه) آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای 9 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. آسمان پایتخت شنبه (26 آبان ماه) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای آن به سیستم درجه سانتیگراد 13 و 4 درجه سانتیگراد می رسد.

 

منبع:نمناک

آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

آخرین وضعیت جوی کشور در پیش بینی هواشناسی

دستور پخت کیک پرتقالی با سس کاراملی

دستور پخت کیک پرتقالی با سس کاراملی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا