آخرین دفاعیات آدمکش 900 هزار تومانی – حوادث

سه‌شنبه 24 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه ایران: تازه داماد که درجریان جنایتی هولناک، دوست همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در حاشیه بزرگراه رها کرده بود، دیروز برای آخرین دفاع به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در حضور بازپرس شعبه ششم دادسرا به شرح ماجرا پرداخت.

رسیدگی به این پرونده از 23 اسفند سال گذشته و در پی کشف پیکر دختر جوانی در حاشیه بزرگراه باکری در دستور کار تیم جنایی پایتخت قرار گرفته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد دختر جوان با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده و کیف دستی و گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته بود. همزمان با شناسایی جسد لیلا و تجسس‌های جنایی مشخص شد او مدتی قبل در فضای مجازی با مردی به نام حسن آشنا شده و دختر و پسر جوان چند ماه قبل به عقد هم درآمده بودند.

 

اما مدتی بعد حسن از این ازدواج منصرف شده و لیلا برای حل مشکلات خانوادگی‌اش از دوستش سحر کمک خواسته بود.سحر نیز پس از طرح موضوع با همسرش مهدی، از او برای دوستش کمک خواسته بود. مهدی نیز بعد از صحبت با لیلا به او پیشنهاد داده بود برای حل مشکل به یک رمال مراجعه کند تا با کمک او مشکلاتش حل شود. درعین حال مهدی برای معرفی رمال به لیلا 900 هزار تومان گرفته بود اما نه رمال را معرفی کرده و نه پول را برگردانده بود.

 

بدین‌ترتیب مرد جوان به‌عنوان مظنون بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه در بازجویی‌های فنی به قتل اعتراف کرد و گفت: به خاطر درمان سگ همسرش به پول نیاز داشت اما قادربه پرداخت بدهی‌اش نبود. به همین خاطروقتی با اصرارهای زن جوان برای دریافت طلبش روبه‌رو شد به ناچار او را کشت.

 مهدی صبح دیروز در آخرین دفاعیاتش به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: «پزشکی قانونی اعلام کرده که من با 23 ضربه چاقو او را کشته‌ام اما آن طور که یادم می‌آید 4 یا 5 ضربه بیشتر نزدم. 23 ضربه را به متکا هم نمی‌زنن چه برسد به اینکه به یک آدم بزنند. من هیچ وقت با خود چاقو حمل نمی‌کنم، آن روزهم می‌خواستم تریاک تکه کنم و به همین خاطر از خانه چاقو برداشتم.

 

حدود دو ساعت قبل از اینکه لیلا بیاید من به آنجا رفتم و با دوستانم مشغول مصرف شیشه و تریاک شدیم. دو ساعت بعد لیلا آمد و باهم سربدهی 900 هزارتومانی درگیر شدیم. اما بشدت پشیمانم و تازه می‌فهمم که چه اشتباه بزرگ وجبران‌ناپذیری انجام داده‌ام. حالا هم از اولیای دم درخواست عفو و بخشش دارم.»

به دنبال آخرین دفاعیات متهم جوان، او روانه زندان شد و قرار است پس از صدور کیفرخواست، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

منبع : برترینها

کلاهبرداری میلیاردی را شناسایی کنید - حوادث

کشته شدن زن ایرانی در سفر به آلمان - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا