آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه

دوشنبه 5 آذر 1397 دسته‌بندی نشده
زلزله کرمانشاه

بعد از زلزله شدید ۶.۴ ریشتری که شب گذشته در حوالی سرپل‌ذهاب رخ داد، شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه همچنان کانون زلزله بالای ۳ ریشتری بوده است.

 

در ادامه آخرین اخبار از زلزله کرمانشاه را می خوانید:

اکثر مصدومین زلزله شب گذشته به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر: ارزیابی ۱۵۰ روستا به پایان رسیده و خوشبختانه تا این لحظه فوتی نداشتیم.

بسته‌های غذایی ۷۲ساعته و یک ماهه بارگیری و به مناطق ارسال شده است.

از ساعت یک بامداد تاکنون ۹ پس‌لرزه بزرگ‌تر از ۳.۵ ریشتر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را لرزانده است که بزرگترین آنها ۵.۲ ریشتر قدرت داشته است.

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه 26 نوامبر) اعلام کردند که زلزله شب گذشته در منطقه کردستان عراق که مرکز آن شمال غرب ایران بود، دست‌کم دو کشته و 52 زخمی در استان «سلیمانیه» برجای گذاشته است.

‌مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته(4 آذر) پس‌لرزه زلزله آبان سال گذشته بود، گفت: از دیشب تا کنون 152 پس‌لرزه داشته ایم.

آب، برق و گاز مناطق زلزله زده وصل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:در زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته واحد تخریبی نداشیم، اما ‌تعدادی از واحدها آسیب ‌دیده‌اند.

اسحاق جهانگیری در تماس تلفنی با استاندار کرمانشاه بر انجام اقدامات فوری و اعزام نیرو‌های امدادی و بکارگیری و بسیج همه امکانات به منظور کمک به مجروحین و افراد آسیب دیده تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه: در پی وقوع زمین لرزه ای در استان کرمانشاه، فعالیت های اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این استان امروز دوشنبه ۵ آذرماه تعطیل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از رفع کدورت آب شرب در ۵ شهر استان زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت:برق تمامی شهرها و روستاهای استان کرمانشاه در مدار است.

سخنگوی اورژانس کشور در ارتباط با آخرین آمار مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه گفت: تا کنون در مجموع ۷۲۹ نفر مصدوم شده‌‌اند که از این تعداد ۳۷ نفر بستری هستند.

وزارت خارجه کانادا با انتشار پیامی در توییتر خود با قربانیان حادثه زمین لرزه ایران ابراز همدردی کرد.

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمانشاه، در جریان تازه ترین گزارش ها درباره زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب در حوالی قصر شیرین و سر پل ذهاب قرار گرفت و بعد از بررسی آخرین گزارش‌ها، دستورات لازم را صادر کرد.

اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت فرودگاه ها نشان می دهد که برنامه های پروازی در فرودگاه های غربی کشور بدون هیچ مشکل و محدودیتی در جریان است و فرودگاه ها به طور کامل عملیاتی هستند.

منبع:برترین ها

صادق زیباکلام

واکنش زیباکلام به لحن صحبت رییس جمهور

کارت سوخت المثنی

آغازثبت نام کارت سوخت المثنی ۵ آذر ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا