آتش گسترده در کارخانه فیلتر عباس آباد – حوادث

شنبه 28 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری مهر: کوروش میرزایی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از بزرگترین کارخانجات شهرک صنعتی عباس آباد از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه دچار حریق شده است.

شهردار شریف آباد اضافه کرد: ۳ سوله بسیار بزرگ این کارخانه تولید فیلتر که در شهرک صنعتی عباس آباد معروف است، دچار حریق شد که بلافاصله آتش نشانان مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد وارد عمل شده و به اطفاء حریق پرداختند.

میرزایی گفت: اما عمق حریق آن قدر گسترده بود که سبب ورود خودروهای سازمان آتش نشانی شهرداری شریف آباد شد، اما اطفاء حریق به سبب گستردگی نیاز به مشارکت آتش نشانی های شهرداری پاکدشت و تهران بود که به سرعت هماهنگی های لازم برای حضور آتش نشانان به عمل آمد.

شهردار شریف آباد افزود: هم اکنون بیش از ۱۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و تجهیزات پیشرفته تیم های آتش نشانی شریف آباد، پاکدشت، ورامین، فرون آباد و تهران برای مهار این آتش سوزی در محل کارخانه حضور دارند و عملیات اطفاء ادامه دارد.

وی گفت: خوشبختانه به دلیل تعطیلی کارخانه در روز جمعه و عدم حضور کارگران، این حادثه مصدومی نداشته است.

مالک کارخانه مذکور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خسارت وارده به این کارخانه بیش از ۲ میلیارد تومان است، که بیش از یک میلیارد کاغذ و مابقی نیز فیلترهای آماده بوده است.

بر اساس این گزارش، پس از حدود ۵ ساعت حریق کارخانه مذکور مهار شد.

منبع : برترینها

فال روزانه شنبه 28 مرداد 1396 - جامعه

جدیدترین سری عکس های خنده دار و باحال - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا