آئودی RS4-R آوانت با تیونینگ ABT

یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 دسته‌بندی نشده

 

 آئودی RS4-R آوانت با تیونینگ ABT و در لباس خاکستری ناردو به سفری تبلیغاتی در کمپتن آلمان رفته است تا هنر تیونر خود را به نمایش بگذارد.

در سبد محصولات آئودی، همیشه خودروهای جذابی با قابلیت رانندگی اسپرت وجود دارند که باعث جذب مشتریان زیادی برای خودروساز آلمانی می‌شود. برای علاقه‌مندانی که در کشور ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند، دست‌یابی به آئودی RS4 آوانت تبدیل به میوه ممنوعه و یک رویای دست‌نیافتنی شده است؛ واقعیت این است که آئودی با ارائه خودروی اسپرت RS5 اسپرت‌بک در بازار آمریکا، به نوعی کمبود مدل بسیار محبوب آئودی RS4 آوانت را جبران کرد. اما هیچ محصول دیگری نمی‌تواند جانشین این خودروی اسپرت شود، که گاهی ارباب حلقه‌ها سفرهای تبلیغاتی زیادی برای آن تدارک می‌بیند. خودرویی بسیار سریع، کاربردی، لوکس و مملو از فناوری‌های روز دنیا که شاید استحقاق این همه محبوبیت را داشته باشد.

Audi RS4-R Avant / خودروی اسپرت آئودی RS4-R آوانت

آئودی RS4 آوانت می‌تواند خودروی ایده‌آلی برای بسیاری از طرفداران سرعت و مسابقات اسپرت باشد، زیرا به خوبی می‌تواند از عهده انجام چنین کاری بربیاید. نسخه‌ی معمولی آئودی RS4 آوانت دارای پیشرانه ۲.۹ لیتری ۶ سیلندر خورجینی مجهز به توربوی دوقلوی است که در آخرین مدل RS5 کوپه می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل ۶۰۰ نیوتن متر تولید کند. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب با کنترل الکترونیکی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. قدرت بالای پیشرانه سرعت خودرو را در ۴.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند و بیشینه سرعت خودرو نیز به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اما تیونرهای بااستعداد ABT تصمیم گرفتند تا اصلاحات زیادی را در آن اجرایی کنند، بنابراین خودروی اسپرت آئودی RS4-R آوانت متولد شد که ماه گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو برای تماشای علاقه‌مندان در معرض دید قرار گرفت.

عوامل اجرایی وب‌سایت آئودیتوگرافی (Auditography) در میان اولین کسانی قرار داشتند که توانستند نظاره‌گر خودروی اسپرت آئودی RS4-R آوانت با تیونینگ ABT باشند؛ آئودی RS4-R آوانت این بار در سفری تبلیغاتی به کمپتن (Kempten) آلمان رفت تا تصاویر زیبایی را در لباس خاکستری ناردو تقدیم هواداران کند. این طرح رنگ که یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های بدنه در آئودی محسوب می‌شود، به عنوان لباس خودروی اسپرت آئودی RS4-R آوانت چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. خودروی اسپرت آئودی در حال حاضر می‌تواند با بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند، تا به عنوان یکی از سریع‌ترین محصولات این خانواده معرفی شود.

منبع : زومیت

معرفی ممینگر رودستر با الهام از فولکس واگن بیتل

دستور پخت کیک موز بسیار خوشمزه

دستور پخت کیک موز بسیار خوشمزه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا