۵سلبریتی‌ مشهور که مسلمان شدند/عکس

پنج‌شنبه 3 مهر 1399 چهره ها
سلبریتی های مشهور که به اسلام گرویده اند

مایکل جکسون

 

شایعات مخلتفی در خصوص دین مایکل جکسون مطرح شده اسـت و افراد مخلتفی سعی دارند مایکل رابه دین‌هاي مختلفی مربوط کنند. دراین بین یکی از مهم ترین شایعات در خصوص دین مایکل جسکون درسال ۲۰۰۸ مطرح شد.

در آن زمان گفته شد کـه مایکل جکسون مسلمان شده اسـت و نام خودرا نیز بـه میکائیل «Mikael» تغییر داده اما شوربختانه عمر مایکل بدنیا نبود و مدتی بعد دار فانی را واع گفت تا شایعه مسلمان شدن مایکل جکسون برای همیشه بعنوان یک راز بزرگ باقی بماند.

 

مسلمان شدن جنت‌ جکسون

اگر بـه مایکل جکسون علاقه داشته باشید بی شک جنت جکسون را نیز می‌شناسید، وی از سن هفت سالگی بـه موسیقی و خوانندگی علاقه پیدا کرد ودر بزرگسالی همانند برادرش افتخارهای زیادی در موسیقی کسب کرد و بـه گفته مجله فوربز جنت جکسون یکی از ثروتمندترین خانم‌ها در زمینه موسیقی و خوانندگی اسـت.

 

جنت جکسون درسال ۲۰۱۳ با یک بازرگان اهل قطر ازدواج کرد، این ازدواج باعث شد تا جنت با دین اسلام از نزدیک آشنا شود و مدتی بعد نیز خبر مسلمان شدن جنت را در رسانه‌‌ها شاهد بودیم. جنت جکسون دین اسلام را تمام و کمال پذیرفته و عکس‌هاي زیادی را از شاهد هستیم کـه حجاب کامل اسلامی را رعایت کرده اسـت.

 

 

محمد علی با نام کاسیوس مارسلسو کلی جونیور، نام اصلی‌اش نیز شناخته می‌شد. او متولد ژانویه ۱۹۴۲ میلادی بود و به عنوان برترین بوکسور تاریخ بوکس در بخش سنگین وزن شناخته شده بود. محمد علی پس از گرویدن به اسلام در فعالیت‌های سیاسی نیز نقش داشت و امتناعش از شرکت در جنگ ویتنام نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

محمد علی درسال 1962 با الیجا محمد آشنا شد و همین آشنایی باب گرویدن کلی بـه اسلام رابه روی او باز کرد.

 

118897_170
آیس کیوب 
نام او اشی جکسون است که با نام هنری ایس کیوب شناهته می‌شود. متولد ژوئن ۱۹۶۹ میلادی است و رپر بوده است. متن آهنگ‌های او معمولاً خشن و سیاسی است و یکی از عضو‌های پایه‌ایی سبک گنگستا رپ شناخته می‌شود. او توسط ام‌تی‌وی هشتمین رپر برتر تمام زمان‌ها لقب گرفته است.

 

118892_333

مدونا:

این ستاره پرفروغ دنیای موسیقی کـه اینروزها ۶۰ سالگی زندگی‌اش را پشت‌سر می گذارد هنوز هم زیبا و جذاب اسـت و با انرژی فعالیت‌هاي هنری خودرا دنبال میکند. مدتی پیش مدونا بـه هواداران خود گفت کـه قرآن می خواند و همین امر باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایي در خصوص مسلمان شدن مدونا مطرح شود.این گمانه‌زنی‌ها هرگز اثبات نشد و بعید بنظر می رسد در آینده نیز چیزی در خصوص دین مدونا بشنویم اما بـه هر ترتیب شایعه‌ مسلمان‌ شدن مدونا را نمیتوان دستکم گرفت.

 

 

 

توهین شهره قمر به محمدرضا شجریان

توهین شهره قمر به محمدرضا شجریان و واکنش تند نیوشا ضیغمی

پرستو صالحی

واکنش پرستو صالحی به حواشی شهره قمر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا