معرفی گوشی شیائومی ردمی K30S

چهارشنبه 7 آبان 1399 فناوری
گوشی شیائومی ردمی K30S

گوشی شیائومی ردمی K30S

شیائومی بالاخره گوشی K30S را معرفی کرد. ردمی کی ۳۰ اس دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴هرتز مجهز شده است

دوربین اصلی این گوشی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در آن به کار رفته است و نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد؛ این سخت‌افزار شبیه به چیزی است که در شیائومی Mi 10T دیده بودیم.

 

تفاوت اصلی بین Redmi K30S و Mi 10T:

تفاوت اصلی بین Redmi K30S و Mi 10T در ترکیبات حافظه است – در اینجا ، ما 8 گیگابایت رم داریم ، همراه با 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی. تلفن فاقد شیار کارت حافظه است ، متأسفانه این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند؛ پس در زمان خرید باید به حافظه داخلی آن دقت کنید. اگر زیاد فایل روی گوشی ذخیره می‌کنید یا زیاد عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، مدلی را خریداری کنید که حافظه داخلی بیشتری دارد.

پنل صفحه‌نمایش این گوشی LCD است و حسگر اثر انگشت گوشی روی لبه کناری قرار دارد. اما مشخصات جالب توجهی وجود دارد – دارای یک دوربین  جلوی گوشی برای سلفی گرفتنن 20 مگاپیکسلی ، صفحه‌نمایش این گوشی نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح + HD کامل است. همچنین محافظ Gorilla Glass 5 قاب جلو و قاب پشتی این گوشی وجود دارد.

 

گوشی شیائومی ردمی K30S

گوشی شیائومی ردمی K30S

 

مشخصات دوربین شیائومی ردمی K30S:

مشخصات دیگر این دوربین شامل تنظیم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی است که با یک دوربین مکش فوق العاده عریض 13 مگاپیکسلی و یک تیرانداز ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه است. همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 33 وات است. و همه گزینه های اتصال مورد نیاز شما وجود دارد – Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5 ، 5G (هر دو SA و NSA) و یک پورت USB-C را پشتیبانی میکند.

 

قیمت  و رنگ بندی گوشی شیائومی ردمی K30S

ردمی K30S در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود و باتوجه‌به مدل خریداری‌شده، باید ۳۹۰ دلار یا ۴۱۵ دلار  پرداخت کرد.این گوشی در تاریخ ۱۱ سپتامبر هم‌زمان با روز مجردها در کشور چین به‌فروش خواهد رسید.

گوشی ال جی Q52/ویژگی گوشی ال جی Q52 وقیمت آن

5+۱ که باید شما حتما برای کسب و کار خود سایت داشته باشید

گوشی ال‌جی Q52

گوشی ال جی Q52/ویژگی گوشی ال جی Q52 وقیمت آن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا