بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۰

سه‌شنبه 8 مهر 1399 فناوری
بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۰
به تازگی اطلاعاتی در مورد دو گوشی جدید شیوآمی به نام‌های می ۱۰ تی نسل پنجم و می ۱۰ تی پرو نسل پنجم در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، هر دو گوشی دارای 8 گیگابایت رم بوده و در آنها از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع ال سی دی و FHD+ استفاده شده است. باتری این دو گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپری است. هر دو گوشی دارای سه دوربین در پشت خود نیز هستند.

 

پردازنده اصلی نصب شده بر روی هر دو گوشی اسنپ دراگون ۸۶۵ است. نرخ تازه سازی صفحه نمایشگر هر دو گوشی نیز ۱۴۴ هرتز است. تفاوت اصلی این دو گوشی در دوربین‌های آنهاست. گوشی‌های یادشده هر دو از دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برخوردارند. اما Mi ۱۰T ۵G دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. در مقابل Mi ۱۰T Pro ۵G دارای دوربین قدرتمندتر ۱۰۸ مگاپیکسلی و فناوری ویژه تثبیت تصویر است.

برای هر دو گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نسبت بصری نمایشگر هر دو گوشی ۲۰ به ۹ است. قرار است این دو گوشی که با شبکه‌های نسل پنجم سازگاری دارند در تاریخ ۳۰ سپتامبر عرضه شوند.

 

سری شیائومی می ۱۰

سری شیائومی می ۱۰

 

اطلاعات بیشتر درباره گوشی سری شیائومی می ۱۰

سری شیائومی می ۱۰ جدیدترین محصولات این شرکت هستند. در واقع باید دو گوشی می ۱۰ و می ۱۰ پرو را بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۰ دانست که اگرچه از نظر ظاهر و مشخصات فنی عالی هستند اما برخلاف سیاست شیائومی، قیمت نسبتا بالایی دارند.

هر دو گوشی در این سری از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، اینترنت ۵G، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، ۸/۱۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردارند که با توجه به چنین مشخصاتی، انتظار قیمت پایینی هم از آن‌ها نداشتیم.

البته از نظر تعداد دوربین، می ۱۰ پرو به نسبت می ۱۰ برتری دارد. می ۱۰ پرو از دوربین عریض، فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو بهره می‌برد. می ۱۰ نیز به یک دوربین عریض، یک دوربین فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق مجهز شده که البته سنسور اصلی در هر دو محصول ۱۰۸ مگاپیکسل است.

اگرچه شیائومی باتری مدل پرو را اندکی ضعیف‌تر از مدل استاندارد در نظر گرفته (۴۵۰۰ در مقابل ۴۷۸۰) اما سرعت شارژر مدل پرو، ۲۰ وات بیشتر از مدل ۳۰ واتی بکار رفته در می ۱۰ است. (۵۰ در مقابل ۳۰).

اگر هم به دنبال یک گوشی ارزان قیمت‌تر و در عین حال قدرتمند هستید، می ۱۰ لایت هم در سبد محصولات شیائومی قرار دارد. به نسبت دو سری پرچم‌دار، این محصول از ۶/۸ گیگابایت رم در کنار پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G بهره می‌برد. باتری بکار رفته در آن نیز ۴۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به اندازه ۶.۵۷ اینچی نمایشگر می‌توان آن را مناسب ارزیابی کرد.

علاوه بر همه این‌ها، می ۱۰ لایت به جای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند.

آیفون‌های جدید

اپل از آیفون‌های جدید خود در چهار مدل رونمایی کرد

در دو هفته آینده دو سیارک از کنار زمین عبور می کنند

در دو هفته آینده دو سیارک از کنار زمین عبور می کنند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا