گفتگو بااحمد خراسانی روشی برای کاهش وزن پیدا کرد، و می خواهد به دیگران کمک کند.

چهارشنبه 18 اسفند 1400 بررسی و معرفی
گفتگو بااحمد خراسانی روشی برای کاهش وزن پیدا کرد، و می خواهد به دیگران کمک کند.

گفتگو بااحمد خراسانی روشی برای کاهش وزن پیدا کرد، و می خواهد به دیگران کمک کند.

سلام بچه ها! همه فهمیده اند که وزن زیادی کم کرده ام و مرا با سؤالات خود بمباران کردند. نهایت سعی ام را کردم تا پاسخگوی همگی باشم و از همه شما حمایت کنم، اما ناموفق بودم – آنقدر تعداد سؤالات زیاد بود که باید برای پاسخ به همه آن ها آنلاین زندگی می کردم. بنابراین، تصمیم گرفتم این پست را برای پاسخ دادن به سؤال زیر بنویسم: چطور توانستی 34 کیلوگرم وزن کم کنی؟ ” (این بدین معنی نیست که نمی توانید برای من بنویسید و سؤال بپرسید، این کار فقط زندگی من را ساده تر می کند).

 

تغییر وزن من فقط یک ماه طول کشید! نتیجه فوق العاده ای است، مگر نه؟

هیچ وقت لاغر نبودم اما متوجه شدم که در حال چاق تر شدن هستم. سه چین و چروک خیلی بد بر روی شکمم ایجاد شد، در بیکینی و مایو شبیه بول داگ می شدم، و ران، پا ها و باسنم در حال بزرگ تر شدن بودند! تصمیم گرفتم به هر صورتی بدن سالم و متناسبی داشته باشم، بنابراین خوردن غذا های چرب و سرخ شده را کنار گذاشتم و از خوردن وعده های غذایی خوشمزه در آخر شب اجتناب ورزیدم. صبح ها به دویدن می رفتم و عصر ها در باشگاه جلسات ورزشی را می گذراندم اما به جای کاهش وزن همچنان چاق تر می شدم! پس از یک ماه وزنم به مرز وحشتناک 89 کیلوگرم رسید. پیوسته رژیم غذایی ام را سخت و سخت تر و گوشت، نان، سیب زمینی سرخ شده و شیرینی ها را از رژیمم حذف می کردم. در نهایت فقط میوه و سبزی می خوردم و آب می نوشیدم. چایی ها و قرص های خیلی گرانی برای کاهش وزن امتحان کردم اما به نظر می رسید هیچ چیز برای من جوابگو نیست. پس از مدتی وزن کم شده به بدن خسته من باز می گشت.

 

رژیم های غذایی و قرص ها فایده ای ندارند، همه آنها کلاهبرداری اند!
ورزش کردن خیلی سخت است و نتیجه گرفتن بیش از حد طول می کشد، پس باید چه کار کنم؟

 

پس از امتحان کردن انبوهی از رژیم ها، قرص ها و سپری کردن زمان زیادی در باشگاه و پرداختن صد ها هزار تومن به مربی شخصی، کاملاً نا امید شدم. یک روز به مقاله ای در مورد Green Coffee (قهوه سبز) برخوردم و تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. گرچه شنیده بودم بسیاری از افراد مشهور از طریق این قهوه وزن خود را کم می کردند، به اثر آن مشکوک بودم. اما چون همه روشی را امتحان کرده بودم و داشتم عاجز می شدم، چاره ای نداشتم! به علاوه، نقد و برسی های آن را خواندم و حقیقتاً این نقد و بررسی ها چشمگیر بودند! این قهوه هم چنین به شکل دانه ای است.

 

میلیون ها زن در اروپا و آمریکا با کمک Green Coffee وزن اضافی خود را کم می کردند. بر اساس تحقیقات، 96.7% از افراد در مدت سه هفته 11-16 کیلوگرم وزن کم کرده بودند.

خب پس قطعی شد! به وب سایت آن ها مراجعه کردم ، همه چیز را مجددآً بررسی کردم و این قهوه را سفارش دادم. در طی مدت چند هفته به دستم رسید. دستورالعمل های آ« را خواندم و روزانه دو یا سه فنجان را به همراه صبحانه و نهار نوشیدم.

احمد خراسانی

احمد خراسانی

 

 

نتایج

پس از گذشت تنها دو هفته، نتایج شگفت آور بودند- 10 کیلوگرم وزن کم کردم! پف از بین رفته بود و پوستم خیلی بهتر شد! ران و شکم به طرز قابل توجهی کوچک تر شدند – و حالت روحی ام هم بهتر شد! باور کردم که بدون رژیم غذایی یا ورزش نیز می توانم دوباره خوشگل شوم! بنابراین به خوردن هر چیزی که می خواستم ادامه دادم. از گرسنگی و ورزش متنفر و خسته بودم…

تا پایان هفته سوم 4 کیلوگرم دیگر وزن کم کردم! تناسب اندامم بهتر شد و این امر باعث شد هر بار به جای استفاده از آسانسور از پله ها بالا روم. چیزی که به نظر ورزش سختی می رسید برای من به لذت آسانی تبدیل شد! باور نمی کردم این امر فقط به خاطر پیروی از دستورالعمل های ساده روی بسته این قهوه دانه ای بود! اگر من توانستم این کار را انجام دهد – پس هرکسی می تواند! سه هفته به سرعت گذشت و به تدریج 9 کیلوگرم وزن کم کردم!

در طی مدت 31 روز به وزن دلخواهم رسیدم. شکمم آب شده بود، 20 کیلوگرم وزن کم کردم و به بدنی رسیدم که حتی آرزوی داشتن آن م برایم مقدور نبود!

حتی هنوز هم چیزی را که در آینه می بینم باور نمی کنم:

 

راستی، Green Coffee توسط آکادمی ملی علوم در سال 2012 آزمایش شد. نتایج آن مثل بمب می ترکید اما این نتایج هیچ وقت در اختیار عموم قرار نگرفت.
فکر می کنم به این خاطر بود که این کار باعث ورشکسته شدن شرکت های دارویی، باشگاه های تناسب اندام، متخصصان تغذیه و درمانگاه های بیش از حد گران قیمت می شد!
البته تعجبی ندارد: Green Coffee به طرز خنده داری ارزان است!

حالا پیوسته Green Coffee را به دوستان و همکارانم پیشنهاد می کنم. مهم: از طریق وب سایت رسمی محصول سفارش دهید در غیر این صورت ممکن است تقلبی آن را بگیرید. من از نتایج خودم راضی ام و باور دارم که شما هم راضی خواهید بود! کلیشه هار را فراموش کنید: برای داشتن اندامی زیبا نیازی به رژیم غذایی یا ورزش ندارید!

دیگر لازم نیست آرزوی بدن بی نقص را داشته باشید! فقط کافی است آن را به دست آورید!

در زیر پاسخ سؤالاتی که همه روزه در شبکه های اجتماعی دریافت می کنم آمده است:

آیا پوستت کشیده شده است؟
نه، Green Coffee به دلیل داشتن اسید کلروژنیک و دانه های قهوه کباب نشده باعث کشش پوست نمی شود.
چه بر سر پوست آمد؟ آیا به سرعت سفت شد؟
بله سفت شد! من و دوستانم که قهوه سبز را امتحان کردیم دیگر هیچ مشکلی به کشیده شدن پوست و سلولیت نداریم!
چه باید بخورم؟ چه رژیم غذایی باید داشته باشم؟
همانطور که گفتم، من با تمامی آن رژیم ها مخالفم – و اگر به طور منظم دانه های Green Coffee را مصرف کنید واقعاً نیازی به آن رژیم ها ندارید.
آیا درست است که اگر می خواهید چاق نشوید نباید پس از ساعت 6 عصر غذا خورد؟
این یک کلیشه است! باید هر موقع که گرسنه هستید غذا بخورید! البته اگر هر روز در 4-5 وعده غذا بخورید برای متابولیسم و سلامتی تان بهتر است اما نباید بیش از حد غذا بخورید!

رشته علوم آزمایشگاهی

رشته علوم آزمایشگاهی

شاهنامه

شاهنامه،شاهکار ادبی جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا