گزارش واردات خودرو به کشور در سال 96

سه‌شنبه 5 دی 1396 فناوری
گزارش واردات خودرو به کشور در سال 96

گزارش واردات خودرو به کشور در سال 96

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بخش مطالعات بازار خودرو امروز، در ۸ ماهه نخست سال جاری درمجموع بیش از ۵۲هزار دستگاه انواع خودروهای سواری وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش افزایش ۲۹درصدی را نشان می‌دهد.

بخش مطالعات بازار خودرو امروز گزارش تحلیل جامع آمار واردات خودرو به کشور را در 8 ماهه سال جاری منتشر کرد که بر این اساس، درمجموع 52,473 دستگاه انواع خودرو سواری (شامل خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور) وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد 29درصدی را نشان می‌دهد.

این در حالی است که در مدت مورد بررسی، به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در ثبت سفارش، عملاً روند واردات خودروها متوقف شده بود و حجم زیادی از خودروهای وارداتی در گمرکات کشور یا بنادر جنوبی خلیج‌فارس در انتظار ورود به بازار هستند که در این گزارش به دلیل عدم ترخیص از گمرک، در نظر گرفته نشده‌اند.
بر اساس این گزارش، در جدول خودروهای وارداتی رنو با واردات 16,130 دستگاه انواع خودرو در صدر جدول قرار گرفته است و پس از این برند، هیوندای با واردات 10,210 دستگاه در رتبه دوم است. نکته جالب توجه در جدول واردات امسال، حضور نیسان در رتبه سوم این جدول است. نیسان با واردات 5,955 دستگاه خودرو به کشور توانسته بالاتر از برند هایی مانند کیا، تویوتا و سانگ یانگ ایستاده است.
در مدت مورد بررسی، شاهد یکه‌تازی دو محصول جدید رنو در بازار هستیم، جایی که تلیسمان و کولئوس به‌تنهایی سهمی 17درصدی از بازار خودروهای وارداتی را در اختیار دارند و توانسته‌اند بالاتر از صدرنشین سنتی بازار خودروهای وارداتی، هیوندای سانتافه قرار گیرند. اطلاعات بیشتر از گزارش جامع بازار خودروهای وارداتی تولید شده توسط بخش مطالعات بازار خودرو امروز هفته جاری در هفته‌نامه خودرو امروز به چاپ خواهد رسید.

گزارش واردات خودرو به کشور در سال 96
منبع: غصر خودرو

منبع : فرادید

روند بازاریابی دیجیتال گردشگری در ۲۰۱۸

روند بازاریابی دیجیتال گردشگری در ۲۰۱۸

آغاز ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران با حضور وزیر ارتباطات-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا