کوچک بودن آلت تناسلی ربطی به پرده دار بودن آلت دارد؟

دوشنبه 4 بهمن 1400 بازار

سایز آلت تناسلی بین مردان متفاوت است و در برخی موارد بسیار این تفاوت ها آشکار است. در تحقیقی که انجام شد مشخص شد که نژاد و قومیت هیچکدام ربطی به سایز آلت تناسلی ندارند. هرچند بسیاری از مردان ممکن است فکر کنند سایز آلت تناسلی بالاتر از سطح متوسط است اما اغلب کارشناسان این سایز را طبیعی در نظر می گیرند. مردانی که نسبت به سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند، ممکن است به دنبال راه هایی برای افزایش آن باشند امروزه روش های مختلفی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد که شامل جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان می شود.

سایز آلت تناسلی: چه سایزی طبیعی است و چه سایزی طبیعی نیست؟

ممکن است فکر کنید تا زمانی که آلت تناسلی مردان خوب کار کند آنها مشکلی با آن نخواهند داشت. سایز آلت تناسلی یکی از عناصر مهم خودپنداری مردان به حساب می آید. هر چند آنها نسبت به آن افتخار نمی کنند اما به طور متوسط مردان احساس می کنند سایز آلت تناسلی آنها کمتر از حد متوسط است. ۸۵درصد از زنان از سایز آلت تناسلی شریک زندگی خود رضایت دارند.

اکثر مردان در مورد سایز آلت خود هنگام نعوظ نگران هستند تحقیقات نشان داده است که بسیاری از نگرانی ها این است که آلت تناسلی آنها هنگام شل شدن چگونه به نظر می رسد. بنابراین چگونه یک مرد می تواند بفهمد که آیا سایز الت تناسلی او بیشتر از حد نرمال یا کوچک است؟ یکی از عقاید نادرست که بین مردم نیز رایج است حدس طول آلت تناسلی از طریق سایز کفش افراد است اما مثل تمام چیزهای دیگر در زندگی فقط اندازه گیری مستقیم حرف اول را می زند.

چگونه آلت تناسلی را اندازه گیری کنیم؟

خیلی از مردان وقتی که متوجه می شوند طول آلت تناسلی در حالت نعوظ اندازه گیری نمی شود تعجب می کنند؛ برای اندازه‌گیری آن متغیر های زیادی را باید در نظر بگیریم. قابل اعتماد ترین نوع اندازه گیری آلت تناسلی زمانی است که آلت تناسلی در حالت طبیعی کشیده شده است که طبق تحقیقات انجام شده بر روی مردان جوان شجاعی که داوطلب شدند مواد تحریک کننده نعوظ به آلت تناسلی آنها تزریق شود، مشخص شد که هر چقدر این مقدار بیشتر باشد طول آلت تناسلی هنگام نعوظ بیشتر است.

برای گرفتن طول آلت تناسلی خود زمانی که حالت شل دارد خط کش را محکم روی استخوان شرمگاهی در قسمت پایه آلت تناسلی فشار دهید. فقط از جایی که آلت تناسلی از کیسه بیضه جدا می شود اندازه گیری نکنید. حالا به آرامی اما خیلی محکم آلت تناسلی را تا جایی که می توانید بکشید از قسمت استخوان شرمگاهی تا نوک آلت کشیده شده را اندازه بگیرید.

آیا پنج و یک چهارم اینچ می شود؟ اگر این طور است آلت شما دقیقاً سایز نرمال دارد. بر طبق آماری که پالمر گردآوری کرده است در اکثر مردان بالغ سایز طبیعی آلت تناسلی 5.24 اینچ است. تقریباً همه تحقیقات در مورد طول آلت تناسلی با این معیار یکسان هستند. اگر شما آلت تناسلی کوچکتری نسبت به این اندازه دارید شما از جمع جدا افتاده اید به همان میزانی که طول آلت تناسلی افراد کمتر از حد متوسط است به همان اندازه طول آلت تناسلی برخی افراد بیشتر از حد متوسط است.

اگر طول آلت تناسلی چقدر باشد به آن بزرگ می گوییم؟

تحقیقات نشان داده است که فقط ۶ درصد از مردان طول آلت تناسلی شان 6.8 یا بیشتر است اما آلت تناسلی بزرگتر چیزی نیست که مردان در مورد آن نگران باشند.

میکروپنیس: وقتی که آلت تناسلی واقعاً خیلی کوچک است

این اصطلاح برای کسانی به کار می‌رود که طول آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است اصطلاح‌پزشکی میکروپنیس برای ۶ درصد از مردان که کوچکترین آلت تناسلی را دارند به کار می‌رود بر طبق تحقیقات طول آلات تناسلی سه و دو سوم اینچ یا کمتر نشان دهنده میکروپنیس است. حتی پزشکان برای مردانی که طول آلت تناسلی آنها بیشتر از سه اینچ است تردید دارند چون جراحی کوچک بودن آلت تناسلی بسیار پر خطر و چالش برانگیز است.

معمولاً زمانی مردان متوجه میکروپنیس می‌شوند که به بلوغ رسیده باشند. این مشکل به علت ناهنجاری های هورمونی و ژنتیکی یا بیماری های جدی‌تری است که در ابتدای کودکی اتفاق می افتد. علت ان این است که آلت تناسلی وقتی که جنین سقط ۸ هفته دارد ایجاد می‌شود و دوازده هفتگی آلت تناسلی ایجاد شده شروع به رشد می کند در طی سه ماهه دوم و سوم هورمون های جنسی مردانه باعث رشد آلت تناسلی با طول طبیعی می شود. عواملی که در تولید هورمون و عملکرد آن تداخل ایجاد می کنند مانع از رشد آلت تناسلی میشوند.

وقتی که میکروپنیس در دوران نوزادی تشخیص داده شد می توان با هورمون تستوسترون آن را درمان کرد که رشد آلت تناسلی در دوران کودکی بعد از بلوغ را تحریک می کند هرچند ایمنی و تاثیر طولانی مدت این درمان هنوز به اثبات نرسیده است اما داده‌های موجود نشان می‌دهد که این درمان برای رشد طبیعی آلت تناسلی در دوران بلوغ تاثیری ندارد.

برای افراد بزرگسالی که میکروپنیس دارند گزینه های درمانی کمی وجود دارد برای بیماری که میکروپنیس واقعی دارد کار زیادی نمی توان انجام داد. مگر اینکه پروتز آلت تناسلی انجام دهد. (منبع) خوشبختانه میکروپنیس بسیار نادر است.

آلت تناسلی مخفی یا دفن شده: وقتی که سایز آلت تناسلی تنها مشکل نیست

آلت تناسلی مخفی به آلتی گفته می‌شود که به سختی دیده می‌شود در میکروپنیس تنه آلت تناسلی کوچک است این مشکل یکی از نادرترین شرایطی است که ممکن است برای آلت تناسلی پیش بیاید.

«اشکال دیگر آلت تناسلی مخفی که ممکن است تا بزرگسالی افراد درمان نشده باشد آلت پرده دار و آلت دفن شده است». آلت تناسلی پرده دار نشان می دهد که کیسه بیضه به آلت تناسلی متصل است و آلت تناسلی را به داخل می کشد؛ معمولاً آلت تناسلی با کیسه بیضه زاویه قائمه دارد، اما در آلت پرده دار کیسه بیضه به آلت سوار است و مشخص نیست کجا از یکدیگر جدا شده اند.

آلت تناسلی دفن شده زمانی اتفاق می‌افتد که آلت زیر پوست پنهان شده باشد؛ این مشکل به این دلیل اتفاق می‌افتد که چربی اضافه شکم درجلوی دیواری شکمی پایین می افتد و آلت تناسلی پنهان می شود همچنین این مشکل وقتی اتفاق می‌افتد که اتصال به کیسه بیضه وجود نداشته باشد و آلت تناسلی به سمت داخل لگن عقب نشینی کند. نوع دیگری از آلت تناسلی دفن شده زمانی اتفاق می افتد که پوست در قسمت ختنه گاه بیش از اندازه بزرگ باشد و آلت تناسلی، دفن شده به نظر برسد.

آلت تناسلی پرده دار را می توان از طریق جراحی درمان کرد و نیاز به کاهش وزن و احتمالا لیپوساکشن دارد. روش های جراحی نیز برای اصلاح مشکل وجود دارد.

سندروم آلت تناسلی کوچک

باوری که بین افراد وجود دارد این است که اگر شما آلت تناسلی بزرگی ندارید شما یک مرد واقعی نیستید. شاید یکی از دلایلی که مردان این باور را دارند این است که آنها واقعا نمی دانند که یک آلت تناسلی طبیعی چه اندازه ای دارد. وقتی که از آنها می خواهند که حدس بزنند اکثراً اشتباه می گویند؛ حدود ۱۵ درصد از مردان فقط دست های خود را بالا می اندازند و می گویند نمی دانم.

چون سایز آلت تناسلی قسمت اصلی از تصویر بدن یک مرد است، مردان از اختلالات این قسمت از بدن خود بسیار رنج می برند. اختلالات بدشکلی بدن و سایر مسائل روانی ممکن است زمینه سندروم آلت تناسلی کوچک باشد که نیاز به کمک روانشناختی حرفه ای دارد. اما اغلب نیاز است که فقط مردان به این نتیجه برسند که سایز آلت تناسلی آنها طبیعی است. قانون میانگین می‌گوید برخی از مردان آلت تناسلی کوچک تری نسبت به بقیه دارند و این نشان دهنده این نیست که آنها غیر طبیعی هستند.

آیا با جراحی می توان آلت تناسلی کوچک را بزرگ کرد؟

روش هایی که به‌عنوان فالوپلاستی تقویتی شناخته می شود می تواند آلت تناسلی را حجیم تر کند و به دلیل اینکه این روش ها وزن آلات تناسلی را با چربی که از سایر قسمت های بدن می گیرند، افزایش می دهند می‌توانند طول آلت تناسلی را نیم اینچ یا بیشتر اضافه کنند.

اکثر مردان نمی دانند که فقط دو سوم از آلت تناسلی آنها از بدنشان بیرون زده است و بقیه آن با رباط ها سر جای خود نگه داشته شده اند و اهرمی برای عملکرد جنسی به حساب می آیند. یکی از تکنیک های جراحی این است که تاندون ها را قطع می کنند و اجازه می‌دهند آلت تناسلی یک تا دو اینچ دیگر بیرون بزند.

آیا دستگاه ها می توانند آلت تناسلی را بلندتر کنند؟

بر اساس گزارش های افراد و تحقیقات کوچکی که انجام شده است دستگاه هایی که آلت تناسلی را می کشند تنها یک اینچ یا بیشتر به آلت تناسلی اضافه می کنند. این دستگاه ها باید چند ساعت در روز به مدت چند ماه استفاده شود. اکثر افرادی که حتی انگیزه بسیار بالایی دارند نمی‌توانند به این میزان زمان بگذارند. دستگاه های وکیوم به مردانی که اختلال نعوظ دارند کمک می کنند امّا نمی‌توانند سایز آلت تناسلی را بلندتر کنند.

سریعترین روش از بین بردن جای جوش

با ایمپلنت دندان جلو زیباتر لبخند بزنید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا