کنفرانس توسعه دهندگان گوگل از ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود – فناوری

پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 فناوری

بر طبق سنت هر ساله، گوگل در نظر دارد تا کنفرانس توسعه‌دهندگانش را در جریان کنفرانسی از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار کند.

گوگل هر ساله برای اینکه کابرانش از زمان آغاز کنفرانس توسعه دهندگانش آگاه شود، پازلی را طرح کرده و آن را در اختیار کاربران و علاقمندان قرار می‌دهد. هرچند سال گذشته شاهد پازلی با درون مایه‌ی یک مساله‌ی ریاضی بسیار سنگین بودیم، اما امسال شاهد این موضوع هستیم که مساله طرح شده در مقایسه با گذشته کمی ساده‌تر شده است.

مساله‌ی طراحی شده‌ی امسال برای کشف اینکه Google I/O چه زمانی برگزار خواهد شد، شامل یک رشته از صفر و یک بود که ترجمه‌ی آن کاربران را به محل آغاز کشف و پیشروی در استریت‌ویو هدایت می‌کند. با استقرار در محل ابتدایی مسیر تعیین شده توسط گوگل در استریت‌ویو، کاربران با کلیک به ترتیب وارد اتاق‌هایی شده و به سوالاتی پاسخ می‌دهند که آن را به ترتیب به سمت جلو هدایت می‌کند. در نهایت کاربر به جایی می‌رسد که در آن تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل برای وی به نمایش گذاشته می‌شود.

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل

البته در مسیر حرکت می‌توان راهنمایی‌های را نیز در رابطه با محصولات گوگل و مخصوصا اندروید مشاهده کرد. همانطور که می‌دانید گوگل اسامی نسخه‌های مختلف سیستم عامل خود را از شیرینی‌ها و کیک‌هایی برمی‌دارد، حال آنکه در یکی از اتاق‌ها یک کیک پای‌سیب روی میز اتاق مورد نظر قرار داشت.

با توجه به اینکه اندروید اوریو با حرف ابتدایی O آخرین نسخه‌ی اندروید است، از این‌رو انتظار می‌رود نسخه‌ی بعدی با نامی از حرف P آغاز شود.


منبع : زومیت

نگاهی به سیستم صوتی، در ۷ نسل فولکس واگن گلف - فناوری

نام تجاری جدیدترین پرچمدار هواوی به تصویب رسید - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا