کدام ماشین‌ها کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را دارند؟

شنبه 9 دی 1396 فناوری

کدام ماشین‌ها کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را دارند؟

 فرادید| زمانی که قصد خرید ماشین دست‌دوم دارید، باید مطمئن شوید که هزینه‌های تعمیر و نگهداری زیادی ندارد. وب‌سایت CarMD در شاخص 2017 سلامت خودرو، 4.2 میلیون خودروی فعال از سال 1996 تا 2017 را بررسی کرد تا سطح اعتبار و هزینه‌های تعمیر آن‌ها را تعیین کند.

“آکورا”  برندی که در سال گذشته کمترین نیاز به تعمیر موتور را داشت و درنتیجه به‌عنوان مطمئن‌ترین ماشین انتخاب شد. بعد از آکورا، دو شرکت ژاپنی “هوندا” و “تویوتا” در مقام دوم و سوم قرار گرفتند. اگر یک راننده بدشانس با موتور این ماشین‌ها به مشکل بخورد، هزینه تعمیرات در برند هوندا از بقیه کمتر خواهد بود.

سه برند برتر در آمریکا ازلحاظ هزینه‌های ارزان تعمیر موتور، آسیایی هستند. درحالی‌که صاحبان هوندا از ارزان‌ترین هزینه‌های تعمیر با میانگین 306.5 دلار بهره می‌برند، صاحبان مزدا و کیا برای تعمیر باید به ترتیب 310.89 و 317.47 دلار هزینه کنند.

بر مبنای مقایسه ماشین به ماشین، خودروهای آسیایی درزمینهٔ اعتبار در جایگاه نخست قرار دارند. “هوندا سیویک” به یکی از بیشترین اتومبیل‌های دزدیده شده در آمریکا معروف است، اما همزمان به قابل‌اعتمادترین وسیله نقلیه کشور نیز شهرت دارد. مدل 2013 این خودرو کمترین نیاز به تعمیر موتور را دارد.

کم‌هزینه‌ترین برندهای خودرو در آمریکا در سال 2017

کدام ماشین‌ها کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را دارند؟

 

 منبع: Statista

ترجمه: وبسایت فرادید

منبع : فرادید

آیا مصرف‌کنندگان مایل به خرید خودرو از شرکت‌های فناوری هستند؟

خودتان را درگیر پیدا کردن شغل ایده‌آل نکنید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا