چند ورزش برای تنگ کردن واژن

سه‌شنبه 12 بهمن 1400 سلامت
چند ورزش برای تنگ کردن واژن

چند ورزش برای تنگ کردن واژن

از ورزش‌های تنگ کننده واژن می‌توان به ورزش کگل، استفاده از توپ‌های چینی، انجام حرکت اسکات، بالا بردن باسن و بالا بردن پا‌ها اشاره کرد.

عضلات کف لگن کیگل 660x300 1

چند ورزش برای تنگ کردن واژن

۱. ورزش کگل

برای تنگ کردن واژن، ابتدا باید عضلات مناسب را شناسایی کنید. ساده‌ترین راه برای این کار این است که در زمان اجابت مزاج، ادرار خود را نگه دارید. زمانی که عضلات کف لگن را شناسایی کردید، مثانه خود را خالی کرده و به پشت دراز بکشید. اکنون، عضلات کف لگن را فشار داده و آن را به مدت چند ثانیه نگه دارید. برای دستیابی به نتیجه بهتر، شما باید به طور خاص بر روی عضلات کف لگن تمرکز کنید

۲. توپ‌های چینی

این وسیله شامل دو توپ است که توسط یک بند به هم وصل شده‌اند و هر توپ حاوی یک توپ کوچکتر است. توپ‌ها باید همانند تامپون، درون واژن قرار بگیرند. این توپ‌ها به تقویت عضلات کف لگن کمک می‌کنند.زمانی که این توپ‌ها در داخل واژن هستند، می‌توانید تمرینات کگل را انجام دهید. همچنین، می‌توانید سعی کنید توپ‌ها را با فشار مهبل، خارج کنید. این تمرینات را بیش از ۱۵ دقیقه در روز انجام ندهید.این توپ‌ها در اندازه و وزن‌های مختلف وجود دارند. اگر برای اولین بار از آن‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است یک توپ سبک را انتخاب کنید.

۳. انجام حرکت اسکات

یکی دیگر از حرکات ساده و در دسترسی که می‌توانید به عنوان حرکات تنگ کننده واژن انجام دهید، حرکت اسکات است. انجام حرکت اسکات می‌تواند در کمترین زمان، باعث سفت شدن واژن شود. برای دستیابی به نتیجه بهتر، پا‌های تان را بیشتر از عرض باسن باز کرده و انگشتان پا را در زاویه ۳۰ درجه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که پا‌ها هم سطح باشند. ابتدا باسن خود را خم کرده، سپس، به شکلی قرار بگیرید که انگار می‌خواهید بر روی یک صندلی بنشینید. به حالت اول برگردید. دقت کنید که تمام فشار بر روی پاشنه پا‌های تان باشد.

۴. حرکت قیچی

بر روی زمین دراز کشیده، بدن خود را صاف نگه دارید. سپس، با پا‌های خود، حرکت قیچی را انجام دهید.

۵. بالا بردن باسن

بالا بردن باسن، حرکتی رایج در یوگا است. دراز بکشید. پا‌ها و دست‌های خود را بر روی کف زمین قرار دهید. یک توپ کوچک را بین زانو‌های خود قرار داده و باسن خود را به مدت ۱۰ ثانیه بالا نگه دارید. دقت کنید که فشار را بر روی عضلات متمرکز کنید، نه بر روی شکم یا باسن.

۶. بالا بردن پا‌ها

به پشت دراز بکشید و پا‌های خود را یکی پس از دیگری بالا ببرید. سعی کنید، پا‌هایتان خم نشوند.

 

چند ورزش برای تنگ کردن واژن

چند ورزش برای تنگ کردن واژن

خواص توت خشک

خواص توت خشک

خواص پوست انار 

خواص پوست انار 

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا