پیشنهادات AFC برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

شنبه 10 خرداد 1399 ورزشی

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی  ، لیگ قهرمانان آسیا  هم بعد از برگزاری هفته دوم  نیز تعطیل شد و تاکنون هیچ دیداری برگزار نشده است. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار دارد که لیگ قهرمانان آسیا و لیگ های محلی برگزار شوند.

منصور الانصاری دبیر کل فدراسیون فوتبال قطر خبر از برگزاری جلسه نهایی AFC با حضور فدراسیون های فوتبال غرب آسیا برای مشخص کردن برنامه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  داد که قرار است این جلسه روز چهارشنبه سوم ماه ژوئن برابر 14 خرداد از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود.

طبق گفته این مقام قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد نهایی برای ادامه فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا داده است.

که یکی از این پیشنهادات بازی ها به صورت “سیستم تجمعی” یعنی تک بازی  است و به میزبانی یک و یا دو کشور برگزار شود تا جایی که چهار بازی باقیمانده مرحله گروهی به علاوه مرحله یک هشتم نهایی با این روش برگزار شود و از مرحله یک چهارم طبق برنامه قبل به صورت رفت و برگشت و به میزبانی تیم های شرکت کننده برگزار شود.

دیدار فینال طبق این پیشنهاد در 22 نوامبر در غرب و 28 نوامبر در شرق برگزار خواهد شد.

و پیشنهاد دیگر :چهار بازی باقیمانده از مرحله گروهی طبق روال قبل یعنی به صورت میزبانی هر تیم برگزار شود اما بازی ها حذفی به صورت تک بازی برگزار گردد تا جایی که در مرحله یک هشتم تیم صدرنشین مرحله گروهی میزبان تک بازی خواهد بود و برای مراحل بعدی هم قرعه کشی خواهد شد.

البته بازی ها در هر دو پیشنهاد  بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و قرار است که در جلسه چهارشنبه از این دو پیشنهاد یکی انتخاب شود.

بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی

بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر مشخص شد

بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا آلمان شد

بایرن مونیخ با 25 برد قهرمان بوندسلیگا آلمان شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا