پوستر رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون رونمایی شد

یکشنبه 10 شهریور 1398 سینما
پوستر رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2

پوستر رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2 

به گزارش تیپ نیوز:فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمود رضوی به روزهای اکران در سینماها نزدیک شد.

پوستر رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون با بازی چهره های سرشناس دنیای هنر رونمایی شد و این فیلم از سوم مهرماه در سینماهای کشور اکران خود را آغاز میکند.

صفحه رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون پوستر رسمی این فیلم سینمایی را به اشتراک گذاشت.

پوستر رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2

در صفحه فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون آمده است:رونمایی از پوستر رسمی ماجرای نیمروز:رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی ماجرای نیمروز2 از سوم مهرماه روی پرده سینماها خواهد رفت.

طراح پوستر:شکوفه بیاتی، استودیو گیشه ، پخش از سیمای مهر.

گریم هادی حجازی فر در فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

هادی حجازی فر

خلاصه:

ماجرای نیمروز 2 با نام جدید رد خون ادامه داستان ماجرای نیمروز 1 است که به حادثه تاریخی عملیات مرصاد می پردازد.

«ماجرای نیمروز 2» در دل سازمان منافقین و اردوگاه اشرف روایت می‌شود. برای مخاطب نسل جوان وارد شدن به جزئیات عقاید و رفتارهای تشکیلاتی منافقین بسیار جذاب است تا کاملا درک کند که در این اروگاه جهنمی چه برسر جوانان فریب خورده این مملکت آمده است. مهدویان در اقدامی هوشمندانه با روایت داستان سیما:

(بهنوش طباطبایی) با نام سازمانی خواهر لیلا – خواهر کمال و همسر افشین- نگاه ویژه ای به زنان سازمان دارد. در حقیقت در سینمای ایران مخاطب برای اولین بار تا این حد آشکار و بی پرده با عقاید این گروهک تروریستی و زنان منافق آشنا می شود، زنانی چون زهره و سیما  که برخلاف القائات سازمان نمی توانند حس مادری خود را فراموش کنند. سازمانی که با نام اسلام جوانان را فریب داده اما اعتقادی به ازدواج بر اساس اصول اسلامی ندارد و ازدواج را ابزاری سازمانی می‌داند تا زنان انرژی خود را آزاد کرده و بهتر در خدمت خواهر مریم باشند. سازمانی که با اسطوره ساختن از مریم رجوی و هم طراز نشان دادن او در تشکیلات سازمانی در کنار مسعود رجوی به دنبال برانگیخته کردن اندیشه‌های فمینیستی و بیدار کردن حس قدرت طلبی زنان است. صحنه‌های چون مسواک زدن جمعی زنان سازمان یا سکانس فاکت خوانی زنان  از سکانس های جالب فیلم می باشد، آنجا که سیما به همراه دیگر زنان فاکت‌های تردیدشان را  با صدای بلند  می خوانند تا ذهن‌شان از هر تردیدی پاک شود، سکانس هایی که فضای رعب‌آور پادگان اشرف را برای مخاطب ملموس می کند.

بازی بهنوش طباطبایی در فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

بهنوش طباطبایی

پوستر رسمی فیلم ماجرای نیمروز 2

بازیگران فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون عبارتند از : 

جواد عزتی، هادی حجازی فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و حسین فلاح در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

ماجرای نیمروز 2 رد خون در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در ١١ رشته نامزد دریافت جایزه شد و در نهایت توانست 3 سیمرغ بلورین بدست آورد.

محسن کیایی در فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

محسن کیایی

هدیه تهرانی بازیگر سریال هم گناه شد

بازیگران سریال هم گناه مشخص شدند

اسامی برگزیده های بیست و یکمین جشن خانه سینما

 معرفی برگزیدگان بیست و یکمین جشن خانه سینما

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا