پست دردسر ساز برای حمید هیراد خواننده پرحاشیه کشورمان

پنج‌شنبه 25 دی 1399 چهره ها
پست دردسر ساز برای حمید هیراد

پست دردسر ساز برای حمید هیراد

آیا حمید هیراد نام هنریش را مانند شعرهایی که می خواند کپی کرده است.

در چند روز گذشته پست جدید خواننده مشهور خارج از کشور ابی در فضای مجازی دست به دست می شد که در پی آن حمید هیراد خواننده کشورمان را مجدد بر سر زبان ها انداخت .

  پست جدید ابی خواننده مشهور ایرانی , دردسر تازه ای برای حمید هیراد دست و پا  کرده است.

حمید هیراد خواننده کشورمان که  در این اواخر با چالشهای متعددی روبرو بوده است , از انتقادات  شاعران به متن شعرهای وی گرفته  تا اشکالات و ایراداتی که نسبت به اجرایش  در کنسرت زنده  رخ داد .

و در چند مورد به دلایل مختلف مورد انتقاد و هجمه های مردم و منتقدین قرار گرفته، بار دیگر با یک چالش جدید رو به رو شده است.

مدت زیادی از شکایت تعدادی از شاعران و ترانه سرایان از این خواننده به اتهام سرقت ادبی نگذشته بود که اجرای پرحاشیه او در کنسرت زنده تهران و اعتراض برخی افراد به اینکه خوانندگی وی فالش و خارج از آهنگ است بار دیگر او را بر سر زبان ها انداخت.

اما این دو مورد کافی نبود و  پست ابراهیم حامدی یکی از خواننده های لس آنجلسی – که به نظر نمی آید اتفاقی بوده باشد – او را دوباره به دردسر انداخته است!

پست دردسر ساز برای حمید هیراد

پست دردسر ساز برای حمید هیراد

آیا حمید هیراد نام هنریش را کپی کرده است.

ابراهیم حامدی خواننده معروف لس انجلس مشهور به ابی  پستی در اینستاگرامش منتشر کرد  : و در این پست آورد به ياد دوست عزيزم حميد هيراد، جايش بين ما خاليست و دلتنگش هستيم.

هميشه انسانهاي خوب باعث اشنايي هاي خوب هستند كه حميد جان ما را با آقاي عرفانيان نازنين آشنا كردند و أين دوستي را مديون روح عزيز حميد هيراد هستيم.

در این پست، ابراهیم حامدی (ابی) عکسی قدیمی از دوست فقید و موزیسین خود گذاشته و تاکید دارد که نام وی حمید هیراد است!

از آنجایی که می‌دانیم نام هنری  خواننده جوان حمید حسین زاده ،حمید هیراد  است، هزاران کامنت متوجه این خواننده شده که حتی اسم هنری خود را هم از دیگران کپی کرده است!

کیتی هولمز و تام کروز

10 عکس از زنان بلندتر در زوج های هالیودی

مهرداد جم

مهرداد جم تحت پیگیری قضایی قرار گرفت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا