پارک های ملی ژاپن

یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 جاذبه های گردشگری
پارک های ملی ژاپن

پارک های ملی ژاپن

وقتی به ژاپن فکر می کنید ، غالباً ابرشهرتای غول پیکر توکیو است که همراه با فن آوری شلوغش به جامعه دامن می زند که به دلیل نبوغ و نوآوری بسیار چشمگیر است. یکی دیگر از تصاویر شناخته شده و در واقع نماد ژاپن ، کوه نمادین فوجی است که به زیبایی به سمت آسمان ها بلند می شود. مجمع‌الجزایر ژاپن کشوری جزیره‌ای در آسیای شرقی واقع در شمال غربی اقیانوس آرام است. ژاپن از شمال با کشور روسیه، از غرب با دریای ژاپن، کشور چین، کره شمالی و کره جنوبی مرز آبی دارد.

پارک ملی فوجی-هاکونه-ایزو

پارک ملی فوجی-هاکونه-ایزو که شامل مجموعه ای از شگفتی های طبیعی است ، همه اینها را دارد و مناظر متضاد برای کشف وحشت آور هستند. این پارک دارای بیش از هزار جزیره آتشفشانی است که در امتداد سواحل آن پراکنده شده اند و آبراه های زیبا در میان کوه ها ، تپه ها و دره های منطقه نوازش می کنند. دریاچه ها و چشمه های آب گرم مانند درختان شکوفه گیلاس که ویژگی های مناظر آن است ، تکثیر می شوند.

پارک ملی فوجی-هاکونه-ایزو

پارک ملی فوجی-هاکونه-ایزو

پارک ملی شیروتوکو

درست در منتهی الیه شمال شرقی هوکایدو ، مکان دور افتاده و خلوت پارک ملی شیریتوکو کمک کرده تا مناظر زیبای آن دست نخورده و رام نشده باشد. دراین پارک ، پنج دریاچه است که دیدن آنها بسیار درخشان است. یک جاذبه جالب در داخل پارک آبشار Kamuiwakka است که ارزش بازدید از آن را دارد. با غلتیدن بر روی صخره هایی که در رودخانه قرار دارند ، به تدریج هنگامی که در نزدیکی منبع چشمه های آب گرم قرار می گیرید ، آب گرم می شود و در آب های گرم آنها غسل می کنید ، تجربه ای دوست داشتنی از طبیعت بکر اطراف شما را رقم می زند.

پارک ملی شیروتوکو

پارک ملی شیروتوکو

پارک ملی نیکو

Nikko یکی از زیباترین پارک های ملی کشور است که در حرم خیره کننده Toshogu زیارتگاه است و به همین دلیل مطمئناً ارزش بازدید را دارد. دیدنی ها  در پارک زیاد است و معبد فوق الذکر همانطور که معبد بودایی رینو جی نیز باید از آن دیدن کنید. به عنوان مثال ، آبشارهای Kegon Falls با کمال لذت در استخرهای زیر آب فرو می رود و در میان جنگل های انبوه دو طرف آن کاملاً قابل مشاهده است.

درست در پشت این آبشارها دریاچه عظیم Chuzenji قرار دارد که به زیبایی در میان کوه ها و تپه های اطراف آن قرار گرفته است. از بین این ها ، کوه نانتای چشمگیرترین است و به طرز مسحورکننده ای از جلای دریاچه ، با شکوه و جلال خود ، به بیرون نگاه می کند.

زیباترین پارک های ملی کشور

زیباترین پارک های ملی کشور

پارک ملی یوشینو-کومانو

شکل منحصر به فرد سازه‌های صخره‌ای که در امتداد خط ساحلی پارک قرار دارند، تنها یکی از شگفتی‌های طبیعی خیره کننده این منطقه است. رودخانه‌های مسالمت آمیز از میان دره‌های شیب داری که در مقابل چشمان شما به کوه تبدیل می‌شوند، جنگل‌ها، تپه‌ها و دره‌ها را پوشانده و در میان این همه امامزاده‌ها و آبشارها را می‌توان یافت.

کوه مقدس اومین که پوشیده از گیاهان و گیاهان سرسبز و غبار آلود است ، همچنین کوه یوشینو که از قله خود پانوراماهای زیبایی از منطقه اطراف را ارائه می دهد ، بازدید از آن بسیار جالب است. مسیرهای سنگ فرش قدیمی راه خود را در میان جنگل های مرموز می پیمایند و پیروی از این مسیرها تجربه ای به یاد ماندنی را رقم می زند.

پارک ملی یوشینو-کومانو

پارک ملی یوشینو-کومانو

پارک ملی تووادا-هاچیمانتای

این منطقه کوهستانی دارای چندین مسیر پیاده روی دوست داشتنی است که در بیابان آنجا شگفت انگیزی را به وجود می‌آورد. فصل‌های مختلف در این پارک تغییراتی را به دنبال دارند و در زمستان، جنگل‌های پوشیده از برف یک منظره غیرمعمول و دیدنی را به نمایش می‌گذارند. در تابستان، هزاران رنگ و بوی گل و گیاه، با وجود مجموعه غنی از جانوران و گیاهان که کوه‌های داخل پارک را پوشش می‌دهد، به منطقه جذابیت و زیبایی می‌بخشند. طبیعت آتشفشانی این منطقه، چشمه‌های آب گرم، رودخانه‌ها و دریاچه‌های دوست داشتنی را در میان کوه‌های پایان‌ناپذیر پراکنده کرده است.

پارک ملی تووادا-هاچیمانتای

پارک ملی تووادا-هاچیمانتای

 

میدان شارل دوگل

میدان شارل دوگل فرانسه و طاق پیروزی پاریس

8 برترین استراحتگاه ساحلی زیبا در یونان

8 برترین استراحتگاه ساحلی زیبا در یونان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا