واکنش منوچهر هادی توقف اکران رحمان 1400

یکشنبه 25 فروردین 1398 سینما
واکنش منوچهر هادی توقف اکران رحمان 1400

فیلم سینمایی رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی به تهیه کنندگی علی سرتیپی یکی از گزینه های اکران نوروزی بود که از اواخر اسفندماه 97 اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرد و توانست به فروش قابل توجهی دست یابد.اکران رحمان 1400

اکران رحمان 1400

ساخته جدید منوچهر هادی در کمتر از یکماه اکران توانست به فروش حدود 20 میلیارد تومان دست یابد و این موفقیتی بزرگ را برای کارگردان جوان این فیلم رقم زد اما ماجرا به همینجا ختم نشد و روز گذشته خبر توقیف اکران این فیلم به گوش رسید که با واکنش منوچهر هادی همراه شد.

روز گذشته بعد از حدود یکماه اکران و فروش قابل توجه فیلم رحمان 1400 خبر توقیف اکران این فیلم منتشر شد و با واکنش آقای کارگردان روبرو شد.

منوچهر هادی در واکنش به توقیف فیلم رحمان 1400 نوشت :

تبریک به دوستانی که منتظر این خبر بودند . تمام سینماهای کشور نسخه اصلاح شده را روی پرده اکران می کردند و تازه سینماهای حوزه نسخه اصلاح شده تری را.

هیچ باکی نیست تمام تلاشم را خواهم کرد که رحمان را دوباره اکران کنم فیلمی که حرف مردم را میزند وخوشحالی را به مردم هدیه میداد.

 

در خبرهای منتشر شده دیروز، علت توقیف اکران این فیلم ، اکران نسخه اصلاح نشده در سینماهای کشور عنوان شده بود و این موضوع مطرح شد که تا انجام اصلاحات و حذف برخی از سکانس ها اکران این فیلم سینمایی متوقف خواهد شد.

یکتا ناصر

سعید آقاخانی و یکتا ناصر

محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، غلامرضا نیکخواه، ساره بیات، بهرام افشاری و مهران مدیری بازیگران فیلم رحمان 1400 را تشکیل میدهند.

مهران مدیری و محمدرضا گلزار

منبع:نمناک

برنامه صبحگاهی جدید به جای حالا خورشید

برنامه صبحگاهی جدید به جای حالا خورشید

نازنین بیاتی

رونمایی از پوستر بین المللی زعفرانیه 14 تیر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا