واردات جمعیت به ایران برنامه پنتاگون برای جمهوری اسلامی

شنبه 19 مهر 1399 گوناگون

برنامه‌ریزی پنتاگون برای واردات جمعیت به ایران!

فاطمه محمدبیگی نماینده‌ی قزوین و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، ادعایی عجیب مطرح کرده‌است. او می‌گوید پنتاگون نقشه‌ها و طرح‌هایی ریخته که نتیجه‌ی آن‌ها واردات جمعیت در ایران است.

محمدبیگی؛ نماینده مردم البرز گفت: جنگ جمعیتی برنامه‌ریزی شده است و جوانان نباید اجازه دهند برنامه پنتاگون در مورد جمهوری اسلامی اجرا شود.

فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون‌ بهداشت گفت:

هیچ خانواده‌ای را نمی‌بینیم که صاحب فرزند شود اما وضعیت اقتصادی‌اش بدتر شود. چرا که خداوند به دلیل به دنیا آمدن فرزندان گشایش در خانواده‌ها ایجاد می‌کند و طبق وعده خداوند وسعت قلب و وسعت روزی نصیب خانواده‌هایی می‌شود که فرزند به دنیا آورند.

در بحران معیشتی فعلی و وضعیت اقتصادی با صاحب فرزند شدن و تنظیم سیاست‌های اقتصادی می‌توانیم کاری کنیم که کشورمان در 5 سال آینده روی خوش ببیند و اگر از این فرصت طلایی (5-6 ساله) استفاده نکنیم طوری سیاه‌چاله جامعه را خواهد بلعید که طبق پیش‌بینی پنتاگون، ایران مجبور خواهد شد از هند، پاکستان، فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کند.

سال 96 وقتی آقای روحانی در سازمان ملل حضور پیدا کرد از این که جمعیت ایران کاهش پیدا کرده ابراز نگرانی کرد اما طرف آمریکایی به رئیس‌جمهور اعلام کرد که نگران نباشید ما برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم شما از فیلیپین و بنگلادش جمعیت وارد کنید.

جنگ جمعیتی برنامه‌ریزی شده است و جوانان نباید اجازه دهند برنامه پنتاگون در مورد جمهوری اسلامی اجرا شود.

برنامه‌ های درسی 22مهر شبکه‌ های تلویزیونی

زمان پخش برنامه‌ های درسی 22مهر شبکه‌ های تلویزیونی

خسرو آواز ایران در گذشت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا