همه چیز درباره ژل ده سی سی برای زیبایی

چهارشنبه 24 شهریور 1400 بازار

ژل ده سی سی چند سالی است که وارد بازار کشور ما شده اند. این ژلها تولید شرکتهای کره ای و چینی می باشند. برخی از این برندها مجوز استفاده در اتحادیه اروپا را دارند. ولی تا کنون هیچ ژل ده سی سی مجوز FDA آمریکا را اخذ نکرده است.

 

نواحی استفاده ژل ده سی سی:

این ژل ها در کشورهای آسیای شرقی برای حجم دهی به صورت، سینه و باسن مورد استفاده قرار میگیرند اما در کشور ما اغلب برای تزریق به صورت استفاده میشوند.

آیا ژل ده سی سی برای صورت قابل استفاده است؟

بله، این ژلها از لحاظ ساختاری دقیقا همانند ژل یک سی سی هستند. اما چون سایز مولکولها در این ژل ها متوسط و درشت است، برای استفاده در اطراف چشم مناسب نیستند، اما برای دیگر نقاط صورت قابل استفاده هستند.

 

چه افرادی مناسب برای استفاده از ژل ده سی سی هستند؟

این ژل ها برای افرادی مناسب است که میخواهند تغییرات گسترده ای در صورت خود ایجاد کنند؛ و از این جهت در نقاط متعددی از صورت نیاز به تزریق دارند.

معمولا برای ایجاد زاویه فک و حجم دهی به چانه، برطرف کردن خط اخم، و فرمدهی گونه به طور همزمان و البته طبیعی، ۶ تا ۷ سی سی ژل نیاز است، بنابراین با خرید یک ژل ده سی سی برای تمدید و تزریق مجدد هم 3 الی ۴ سی سی ژل خواهید داشت.

استفاده از ژل ده سی سی برای افرادی که به یک الی دو سی سی ژل برای تزریق نیاز دارند، توصیه نمیشود. این افراد بهتر است ژل های با حجم کمتر خریداری کنند.

استفاده از یک ژل ده سی سی برای دو یا چند نفر چندان پذیرفته نیست؛ بهتر است هر ژل برای یک نفر تزریق شود و باقیمانده ژل به مراجعه کننده تحویل داده شود.

 

هزینه ژل ده سی سی:

ژل های ده سی سی معمولا یک چهارم یک ژل یک سی سی قیمت دارند. بنابراین از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند.

ژل های ده سی سی کره ای برای مصرف کننده قیمتی بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ دلار و ژل های ده سی سی چینی قیمتی بین ۹۰ تا ۱۰۰ دلار دارند.

 

برندهای معتبر ژل ده سی سی:

برای خرید ژل ده سی سی بهتر از نمایندگی های رسمی و شناخته شده این محصولات اقدام به خرید نمایید. بسیاری از ژل های ده سی سی موجود در بازار ایران فیک هستند؛ یا برند بطور کلی فیک است، یا کپی از جعبه یک برند معروف است.

از برندهای ژل ده سی سی کره ای موجود در بازار میتوان به: رووفیل، بیدمکس، نورامیس دیپ ، ولوس، رپلنژن و دنبی اشاره کرد. و برندهای چینی سوفیدرم، ریانژل و تاپ کیو

البته یک سری برندهای فیک هم در بازار موجود است که در خود ایران و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی پر شده و درون جعبه هایی با آدرس کره جنوبی یا چین قرار میگیرد.

 

ژل ده سی سی اصل را چگونه تهیه کنیم؟

برای خرید ژل ده سی سی، حتما ابتدا نام برند را در اینترنت جستجو کرده و شرکت تولید کننده آن را پیدا کنید، سپس با ارسال ایمیل، از شرکت تولیدی مشخصات توزیع کننده رسمی در ایران را بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. در اینصورت مطمئن خواهید بود که محصول اصل به دست شما خواهد رسید.

همچنین برای اطلاع از اصل یا فیک بودن محصولی که در نظر دارید، میتوانید با مشاوران ما در ایران فیلر با شماره 09352468551 تماس بگیرید. ما با مشاوره رایگان شما را در خرید محصول مورد نظر راهنمایی خواهیم کرد.

چرا سایت داشته باشیم؟

قیمت شیشه سکوریت و هزینه نصب شیشه سکوریت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا