نحوه تقویت موها بعد از کاشت مو

دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 بازار ، سلامت

تقویت مو بعد از کاشت مو، یک مسئله‌ی جدی و مهم است که به هیچ وجه نباید نسبت به آن بی‌تفاوت عمل کرد. متاسفانه با تغییر الگوی خوراک و پوشاک، تغییرات آب و هوایی و مشکلات هورومونی عارضه‌ی ریزش مو شدت بسیار زیادی گرفته است. به طور کلی درصد بسیار زیادی از مردان و زنان جامعه از مشکل ریزش مو رنج می‌برند. این عارضه‌ی پوست و مو در برخی افراد به حدی زیاد می‌شود که این افراد به تاسی سر خواهند رسید، به همین جهت به سراغ روش کاشت مو می‌روند. کلیه‌ی افرادی که در تمام یا بخشی از پوست سر کاشت مو انجام داده‌اند، می‌بایست نسبت به مراقبت های بعد از کاشت مو حساس باشند. به بیان دیگر اگر مایلید موهای شما پس از کاشت به خوبی رشد کرده و بر زیبایی شما بیفزاید، تقویت مو بعد از کاشت مو را جدی بگیرید. می‌پرسید چرا؟ ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

تقویت مو بعد از کاشت مو چه اهمیتی دارد؟

کاشت مو راهکار کاملاً مناسبی است که علاوه بر رفع مشکل تاسی و ریزش مو موجب شادابی افراد نیز خواهد شد؛ چرا که با روش‌های نوین کاشت مو به روش FIT ریزشی وجود نداشته و پس از مدت کوتاهی چهره افراد با موهای بلند زیباتر می‌شود. به همین دلیل هیچ فردی مایل نیست پس از انجام فرآیند کاشت دوباره دچار ریزش یا تاسی سر شود، اگر چه روش‌های مدرن کاشت به هیچ وجه عارضه و ریزش ندارند، اما عقل سلیم حکم می‌کند که مراقبت های بعد از کاشت مو را انجام دهید. طبیعتاً پزشک معالج پس از انجام فرآیند کاشت، روش‌ مراقبت و داروها را به خوبی به شما معرفی خواهد کرد. اما آیا می‌دانید بهترین روش مراقبت و بهترین دارو کدام است؟

مزوتراپی مو، جدیدترین روش مراقبت از موهای کاشته شده

به تزریق داروهای خاصی مثل انواع ویتامین، آنزیم و هورمون‌های مورد نیاز مو در محل‌های مشخص سر مزوتراپی مو گفته می‌شود. این داروها که موجب افزایش حجم و رشد مو می‌شوند، تاثیر بسزایی در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب خواهد داشت. مزوتراپی مو به عنوان یک روش مدرن و جدید به دو روش برای بیماران انجام می‌شود که عبارت هستند از:

  1. مزوتراپی و تزریق دارو با استفاده از سرنگ‌های بسیار نازک و مخصوص پوست که بسیار مرسوم بوده و راحت‌تر از روش دوم می‌باشد. این روش به روش دستی نیز مشهور است که با تزریق در زیر پوست انجام می‌شود.
  2. گان یا تفنگ مزوتراپی نام ابزار دیگری است که به وسیله‌ی آن نیز می‌توان داروهای تقویتی را به زیر پوست تزریق کرد.
  3. روش سوم دیگری در درمان و تقویت مو با روش مزوتراپی مو وجود دارد که مالیدن دارو بر روی سطح پوست و ماساژ دادن کف سر می‌باشد.

مزوتراپی مو 

استفاده از روش‌های مزوتراپی مو فوق توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود و نسبت به شدت و ضعف بیماری و درمان در افراد تجویز می‌شود. البته ناگفته نماند که این روش تقویت مو برای تمامی افرادی که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند یا موهای نازکی دارند کاملاً مناسب خواهد بود.

داروهای بعد از کاشت مو را بشناسید!

برای افرادی که کاشت مو را انجام داده‌اند، مراقبت و محافظت از مو امری ضروری محسوب می‌شود، به همین جهت بسیاری از متخصصین داروهای بعد از کاشت مو را برای این دست افراد تجویز می‌نمایند. برای تقویت و حجم دهی به موها، ترمیم موهای آسیب دیده و… داروهای بسیار زیادی تولید شده است، اما یکی از بهترین آن‌ها محلول موضعی ماینوکسیدیل می‌باشد. این محلول که به صورت تخصصی برای رفع ریزش مو و رشد مجدد موها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در کشور ایران و دیگر کشورهای خارجی تولید و به بازار عرضه می‌شود. ماینوکسیدیل به عنوان یک محلول بدون عارضه و موثر بهترین دارو برای قطع ریزش مو شناخته می‌شود.

ماینوکسیدیل می‌بایست در مواضع کم موی سر ماساژ داده شود تا موجب رشد مجدد موها گردد. ناگفته نماند که از این داروی بدون عوارض حداقل تا 6 ماه می‌بایست به صورت مستمر استفاده شود تا موثر واقع گردد. جالب توجه است که محلول موضعی ماینوکسیدیل ایرانی قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و افراد پس از کاشت مو برای تهیه‌ی داروهای بعد از کاشت موی خود به خرج نخواهند افتاد.

برای زیبا شدن خود وقت بگذارید!

موی سر یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر روی زیبایی چهره است، به همین جهت عموم افراد جامعه اعم از مرد و زن روی طروات و زیبایی موهای خود حساس هستند. بنابراین اگر می‌خواهید پس از انجام کاشت مو به نتیجه‌ی مطلوب خود دست پیدا کنید، تقویت مو بعد از کاشت مو را به صورت دقیق انجام دهید. اگرچه استفاده‌ی 6 ماهه از داروهای پوست و مو برای برخی افراد کمی سخت به شمار می‌رود، اما رسیدن به زیبایی ذاتی و اولیه‌ی خود ارزش وقت گذاشتن و صبور بودن را دارد.

کاشت مو

کاشت ابروی طبیعی و حرفه ای

کاشت مو را فقط در کلینیک‌های معتبر انجام دهید!

برای آنکه بتوانید کاشت مو و مراقبت‌های پس از آن را به صورت دقیق و کاملاً اصولی از سر بگذرانید، می‌بایست برای انجام این کار در ابتدا یک کلینیک تخصصی خوب را انتخاب نمائید. به طور قطع تنها مراکزی که از خبره‌ترین و متخصص‌ترین افراد در حوزه پوست و مو بهره می‌گیرد، برای انجام کاشت مو و مراقبت های بعد از کاشت مو مناسب می‌باشد. یکی از بهترین این مراکز در تهرا کلینیک نگارین است که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو طبیعی فعالیت می‌کند، در این مجموعه متخصصین به شما تمامی مراقبت‌های پیش از کاشت مو و پس از آن را به صورت دقیق تشریح می‌کنند تا با آمادگی کامل این کار را انجام دهید.

مجموعه‌ی تخصصی نگارین با کادر مجرب و حرفه‌ای که دارد دارای یک وبسایت ویژه نیز هست که در آن اطلاعات افراد را بالا می‌برد؛ چراکه این وبسایت مملو از آموزش و مقالات متعدد است. با کمک کلینیک تخصصی نگارین به راحتی می‌توانید از شر کچلی و تاسی سر خلاص شوید و به زیبایی دو چندان دست یابید؛ چراکه هزینه‌های انجام کاشت مو و تقویت مو بعد از کاشت مو بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید از طریق وبسایت مشاوره بگیرید و تمامی سوالات خود را به صورت آنلاین از کارشناسان بپرسید تا با دریافت پاسخ تمامی سوالات خود به کلینیک مراجعه و برای کاشت موی خود اقدام نمائید.

راهنمای محل قرار دادن تخت خواب، تخت خواب تاشو از فروشگاه ایران میز

IRANCCTV.CENTER مرجع دوربین مداربسته ایران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا