لیگ برتر/نتیجه بازی تیم استقلال 0- تیم ذوب آهن 2

یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ورزشی
لیگ برتر

لیگ برتر

در هفته بیست و دوم  یکشنبه: 19/02/1400 ؛ ساعت: 22:15 رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی میزبان ذوب آهن است.

آبی پوشان پس از کسب نتایج مورد نظر در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست، حالا بازی های خود در لیگ برتر را از سر می گیرند و به دنبال سه امتیاز این بازی هستند.

داور: رضا عادل

 

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری-سید احمد موسوی-سیاوش یزدانی-عارف غلامی-محمد نادری-مسعود ریگی-هرویه میلیچ-سبحان خاقانی-آرش رضاوند-شیخ دیاباته-مهدی قایدی

ترکیب استقلال

ترکیب استقلال

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان-وحید محمدزاده-عبدالله حسینی-میلاد جهانی-مسعود ابراهیم زاده-رضا محمودآبادی-پیمان رنجبری-محمدعلی کاظمی-سینا اسدبیگی-محمد سلطانی مهرمجتبی حق دوست

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب ذوب آهن

ترکیب ذوب آهن

شرح گل :

استقلال صفر – ذوب آهن یک (دقیقه 6: وحید محمد زاده): یک ضربه خطا چسبیده به خط طولی زمین برای ذوب آهن به دست آمد که ارسال حقدوست با ضربه سر محمد زاده همراه شد و او گل نخست را برای ذوبی ها به ثمر رساند.

استقلال صفر – ذوب آهن 2 (دقیقه 59: میلاد جهانی): اشتباه عارف غلامی در میانه میدان و توپ گیری عالی حقدوست، یک ضدحمله را به ذوبی ها تقدیم کرد که میلاد جهانی با شلیکی دیدنی از پشت محوطه جریمه گل دوم را برای ذوب آهن به ثمر رساند.

 

همچنین بخوانید:لیگ برتر/نتیجه بازی تیم سپاهان 1- تیم پرسپولیس 1

لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر فوتبال دربی 95 /‌ پرسپولیس تهران 1 و استقلال تهران 0

لیگ برتر

لیگ برتر/نتیجه بازی تیم سپاهان 1- تیم پرسپولیس 1

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا