مهدی طارمی در چند قدمی آقای گل لیگ پرتغال

پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ورزشی
درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال

مهدی طارمی با عملکرد درخشان در لیگ پرتغال همه را شگفت زده کرد

 کمتر کسی فکر می کرد مهدی طارمی در اولین سال حضورش در فوتبال اروپا بتواند عملکردی به این خوبی داشته باشد ، اما طارمی عادت دارد که همه را شگفت زده بکند. او حالا در تیم ریوآوه و لیگ دشوار پرتغال در سی بازی سیزده گل زده و این به اندازه یک فصل و نیم حضورش در قطر گلزنی کرده است.جالب است که او در لیگ ستارگان قطر که سطح مدافعان و تیم ها به مراتب پایین تر از اروپا است در فصل آخر قبل از حضورش در ریوآوه 7 گل به ثمر رساند ولی حالا در لیگ پرتغال آنقدر عملکرد خوبی داشته است که بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون غول های فوتبال این کشور خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

 مهدی طارمی جزء  گلزنان برتر لیگ پرتغال تا پایان هفته سی ام:

کارلوس وینیسوس(بنفیکا) – 17 گل و 4 پاس گل
پیتزی(بنفیکا) – 16 گل  و 12 پاس گل
پائولینیو(براگا) – 14 گل  و 6 پاس گل
مهدی طارمی (ریو آوه) – 13 گل ، 2 پاس گل و 5 پنالتی

اگر مهدی طارمی باز مثل همیشه کارهای شگفت انگیزی انجام بدهد آن وقت می تواند انتظار داشت که او در 4 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ پرتغال بتواند با زدن گل های بیشتر خودش را در جدول گلزنان لیگ این کشور بالاتر بکشد.

در حال حاضر او با 13 گل زده در رده چهارم جدول آقای گل ها قرار دارد. او 4 بازی برای افزایش گل هایش فرصت دارد . او در اولین بازی ریوآوه از چهار بازی باقیمانده ، با پورتیموننزه  و سپس در هفته سی و دوم باید به مصاف ماریتیمو برود که در هفته های اخیر با درخشش دروازه بان ایرانی اش امیرعابدزاده توانسته نتایج خوبی بگیرد. بی تردید جدال طارمی و عابدزاده برای گلزنی و بسته نگه داشتن دروازه می تواند جذاب ترین تصاویر این بازی را رقم بزند.


دو بازی آخر ریو آوه نیز مقابل سانتاکلارا و بواسیتا است که این دو نیز مانند ماریتیمو و پورنیموننزه در رده های پایین تر از ریوآوه در جدول رده بندی قرار دارند و شاید این موضوع بتواند شانس طارمی را برای رسیدن به سه رقیبش در جدول گلزنان لیگ پرتغال بالاتر ببرد.آنچه حائر اهمیت است اینکه طارمی اگر بتواند در اولین سال حضورش در اروپا به عنوان آقای گلی رقابت های لیگ پرتغال برسد بی تردید اتفاق های بزرگتر و بهتری در پایان فصل در انتظارش خواهد بود. هرچند او تا همین جا نمایشی تحسین برانگیز داشته و تبدیل به ستاره مهم تیمش شده است به طوری که ماریتیمو ویدئوها و متن هایی را در ستایش از این ستاره ایرانی تیمش در روزهای اخیر کم منتشر نکرده است.

 

حمایت بازیکنان پرسپولیس از گل محمدی

بازیکنان پرسپولیس از یحیی گل محمدی حمایت کردند

وریا غفوری

تصویری تلخ از روزهای قرنطینه کاپیتان استقلال وریا غفوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا