مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 بازار
سختگیری کانادا بر تراکنش های مالی ایران

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اگر قصد ورود به بازار کار کشور کانادا را دارید، با اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا به این کشور مهاجرت نمایید. رشد موسسات اقتصادی بسیار در کشور کانادا و بهبود روز افزون شرایط اقتصادی در این کشور، زمینه مهاجرت به کانادا را برای سرمایه داران بین المللی فراهم کرده است. دولت کانادا نیز با نظارت کافی بر روی سرمایه گذاران و ایجاد امنیت در شروع کار، پذیرای متقاضیان می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

همین امر سبب شده تا انواع برنامه های سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا مورد توجه سرمایه داران، کارآفرینان، متقاضیان علاقه مند به راه اندازی کسب و کار جدید و… قرار گیرد.بواسطه برنامه ریزی های صورت گرفته شده و ارائه روش های گوناگون مهاجرتی از جانب دولت کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا و دریافت اقامت این کشور هموار شده است. کشور کانادا که از کشورهای قدرتمند در عرصه اقتصادی، زبانزد کل دنیا است با ایجاد بستری مناسب برای متقاضیان، سرمایه گذاری در کانادا را با در دست داشتن کمترین میزان سرمایه امکان پذیر می کند.این میزان سرمایه که نسبت به دیگر کشورهای جهان از مبلغ کمتری برخوردار است، از سوی دولت کانادا میانگین بین  100 الی 350 هزار دلار کانادا، در نظر گرفته شده است که بسته به نوع روش سرمایه گذاری و یا کارآفرینی قابل تغییر می باشد.پس از این مراحل است که متقاضیان با ارائه درخواست اقامت، موفق به دریافت آن می شوند. البته لازم به توضیح است که امروزه هیچ کدام از برنامه های سرمایه گذاری در کانادا، مستقیما باعث اخذ اقامت دائم نمی شوند. هر یک از افراد در ابتدا می بایست با دریافت ویزای سرمایه گذاری، پس از گذشت دو سال زندگی در این کشور نسبت به دریافت اقامت اقدام نمایند.

 

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری

با انتخاب روش سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا، اخذ ویزای سرمایه گذاری این کشور لازم می شود. اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا تنها به معنای راه اندازی کسب و کاری جدید در این کشور نیست. درخواست کنندگانی موفق به استفاده از این روش مهاجرتی می شوند که با در دست داشتن سرمایه مورد نیاز بتوانند در کشور کانادا سپرده گذاری کنند. به همین دلیل است که امروزه این روش هم از سوی دولت کانادا و هم از جانب سرمایه داران بین المللی با استقبال چشمگیری روبه رو شده است. به گونه ای که دولت با ارائه برنامه های مختلفی ضمن ایجاد مقدمات سرمایه گذاری، زمینه را برای دریافت اقامت نیز فراهم می سازد.برنامه سرمایه گذاری در استان کبک یکی از برنامه های پرمتقاضی سرمایه گذاری در کانادا می باشد. متقاضیان با کمک این برنامه قادر خواهند بود تا به دو شیوه مختلف در کانادا سپرده گذاری کنند.در روش نخست افراد متقاضی سپرده گذاری در کانادا با داشتن 2 میلیون دلار دارایی و سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلار از آن در استان کبک، می توانند ضمن سرمایه گذاری در این کشور، اقامت گزینند. این میزان سرمایه که به دولت پرداخته می شود پس از گذشت 5 سال بدون هیچ سودی قابل بازگشت خواهد بود.اما در روش دیگر از سپرده گذاری در استان کبک، متقاضیان می بایست مبلغ 350 هزار دلار کانادا را با شرط عدم بازگشت، به یکی از موسسات سرمایه گذار واقع در کشور کانادا پرداخت نمایند. این موسسات با دریافت این هزینه، به مبلغ 1.2 میلیون دلار از سوی افراد در استان کبک سرمایه گذاری می کنند.بجز استان کبک برخی دیگر از استان های کانادا همانند بریتیش کلمبیا، پرنس ادوارد، منیتوبا و.. نیز با ارائه شیوه های متنوع به پذیرش سرمایه گذاران می پردازند.البته سرمایه گذاری در کانادا فقط از طریق برنامه استانی صورت نمی گیرد. دارندگان سرمایه می توانند با ثبت شرکت و یا خرید ملک در این کشور نیز، اقدام به سرمایه گذاری کنند.انتخاب هر یک از این روش ها بهتر است با کمک مشاوران مهاجرتی و متخصص در این زمینه انجام شود.

 

ویزای استارتاپ

اخذ ویزای سرمایه گذاری و ویزای کار کانادا تنها راه ورود به بازار کار این کشور نیست. کارآفرینان خلاق و دارندگان طرح های جدید برای شروع یک کسب و کار، با انتخاب ویزای استارتاپ کانادا و مهاجرت به این کشور می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. ویزای استارتاپ هم به نوعی از روش های سرمایه گذاری در کانادا به شمار می رود؛ با این تفاوت که اخذ آن بدون نیاز به سرمایه متقاضیان ممکن می شود. در واقع متقاضیان در این روش تنها نیازمند ارائه ایده ای خلاق به یکی از موسسات سرمایه گذار در کانادا هستند. این شرکت ها و موسسات که تحت نظر خود دولت انتخاب شده اند پس از بررسی طرح درخواست کنندگان، با ارسال یک دعوتنامه، سرمایه لازم را برای شروع کار در اختیار دارندگان ایده قرار می دهند.مورد تایید شدن درخواست کنندگان زمانی اتفاق می افتد که آنها از تمامی شرایط لازم برای استارتاپ کانادا برخوردار باشند. مدرک زبان با حداقل نمره قبولی CLB5 در یکی از آزمون های زبان انگلیسی و یا فرانسوی و داشتن مقدار سرمایه اولیه برای تامین مایحتاج زندگی از شرایط الزامی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا می باشد.دارا بودن از این شرایط و توانایی اثبات طرح بیزینس برای جذب موسسات سرمایه گذار از دیگر مراحلی است که سبب مهاجرت و دستیابی به اقامت کانادا می شود.پس مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا، می تواند گزینه ای برای سرمایه گذاری در کانادا و روشی تضمینی برای اخذ اقامت این کشور باشد.استفاده از این روش و راه اندازی یک بیزینس در کشوری غریبه ممکن است در ابتدا متقاضیان را دچار تردید کند؛ ولی جای هیچ نگرانی نیست. دولت کانادا با آگاهی از همه جوانب کار، در صورت عدم موفقیت آمیز بودن ایده استارتاپی، با حفظ مجوز اقامت، امکان فعالیت در دیگر حوزه های شغلی را به متقاضیان می دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

جاذبه های گردشگری استانبول

برنامه گردگشگری ایمن ترکیه

روش های کار کردن در آلمان

روش های کار کردن در آلمان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا