منوچهر هادی با نیسان آبی می آید

دوشنبه 26 خرداد 1399 سینما
نیسان آبی فیلم جدید منوچهر هادی

مجوز ساخت فیلم نیسان آبی صادر شد.

شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی در جلسه چند روز پیش خود با صدور پروانه ساخت برای پنج فیلمنامه موافقت کرد.که فیلم «نیسان آبی» به تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور،به  کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی کمیل روحانی، جزء این پنج فیلم بود و توانست موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کند.

 

نیسان آبی فیلم جدید منوچهر هادی به تهیه کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی کمیل روحانی پروانه ساخت گرفت. منوچهر هادی از کارگردان های جوان و پرکار دنیای هنر است که تا امروز 8 فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و سریال هایی را برای نمایش خانگی و تلویزیون ساخته است و این روزها با سریال دل در نمایش خانگی حضور دارد، به زودی کار پیش تولید فیلم سینمایی جدیدش  با نام نیسان آبی را شروع می کند.

منوچهر هادی

از فیلم های سینمایی منوچهر هادی  که از سال 86 تا 94 ساخته و در سینماهای کشور اکران شدند.

منوجهر هادی در سال ۱۳۸۵، اولین فیلم خود با نام، «تلاطم» را ساخت که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز به  عهده‌داشت همچنین وی در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» بسازد

از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری‌ست»، «کارگر ساده نیازمندیم» و همچنین سریال‌هایی نظیر «خداحافظ بچه»، «خوب، بد، زشت» و «دل» اشاره کرد.

فیلم سینمایی رحمان 1400 

فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم

من سالوادور نیستم

زندگی جای دیگری است

دنیای پرامید

یکی میخواد باهات حرف بزنه

قرنطیه

 

دانلود فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ - ایسنا

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است.فیلمبرداری این فیلم از اوایل مرداد ۱۳۹۷ شروع  و در مهر ماه ۱۳۹۷ اتمام یافت  و در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد.

پخش فیلم سینمایی «آینه بغل» از آی‌فیلم عربی

آینه بغل فیلم دیگر منوچهر هادی است که سال 1396 ساخته شد و با استقبال خوبی در سینماها روبرو شد. محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی بازیگران اصلی فیلم آینه بغل بودند .

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی محصول سال ۱۳۹۴ است.این فیلم در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

اکران فیلم "من سالوادور نیستم" از فردا در گرمه | وزارت فرهنگ و ارشاد

من سالوادور نیستم فیلمی دیگر از این کارگردان موفق و جوان کشورمان است که به تهیه‌کنندگی مشترک سید امیر پروین‌حسینی و منصور سهراب‌پور است که در سال نود و چهار تولید شد .

سینما مجله دایان

فیلم سینمایی

فیلم حوا ،مریم ،عایشه وارد شبکه نمایش خانگی میشود

سریال فرار از زندان

فصل ششم «فرار از زندان» به زودی تولید می شود.

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا