منابعی در کدهای اچ‌ تی‌ سی یو 11 به گوشی پیکسل 2 گوگل اشاره دارند – فناوری

پنج‌شنبه 1 تیر 1396 فناوری

کدهای سیستمی اچ‌تی‌سی یو 11 حاوی اطلاعاتی هستند که گفته می‌شود به گوشی پیکسل 2 گوگل اشاره دارند.

چندی پیش کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی از پرچم‌دار جدید خود موسوم به یو 11 رونمایی کرد که با توجه به مشخصات فنی و طراحی ظاهری خود توانست نظر خیلی‌ها را جلب کند. حالا خبری منتشر شده است که بر اساس آن، کدهای سیستمی موجود در گوشی یو 11، به گوشی‌های سری پیکسل 2 گوگل اشاره می‌کنند. این اطلاعات شایعه‌ی توسعه‌ی نسل جدید پرچم‌داران گوگل توسط اچ‌تی‌سی را تقویت می‌کند.

وبلاگ ژاپنی طرفدار اچ‌تی‌سی به نام HTC Soku توانسته است این اطلاعات را در نسخه‌ی تایوانی اچ‌تی‌سی یو 11 به دست آورد. کدهای سیستمی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی حاوی لیست دستگاه‌هایی هستند که این کمپانی تایوانی روی آن‌ها کار می‌کند و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برند. در این لیست می‌توان دو نام S2 و M2 را مشاهده کرد و پیش‌تر، نسل اول گوشی‌های پیکسل با دو نام S2 و M2 توسعه یافته بودند.

نسل اول گوشی‌های پیکسل گوگل نیز توسط اچ‌تی‌سی توسعه داده شده بود و با توجه به اطلاعات موجود احتمال دارد که گوگل برای بار دوم با کمپانی تایوانی قرارداد امضا کرده است. البته هیچ مدرکی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد؛ ولی بد نیست اشاره کنیم پیش‌تر اعلام شده بود دستگاهی به نام Muskie که در AOSP رؤیت شده است و بعد از آن به دلیل محصولی بزرگ‌تر به نام taimen منتفی شد، همان پیکسل 2 است. احتمال دارد Muskie یکی از همان گوشی‌های پیکسل باشد که اچ‌تی‌سی در این فهرست آورده است.

تا امروز شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در مورد گوشی Pixel 2 منتشر شده است و از ال‌جی به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان این گوشی یاد می‌شود. گزارشی که پیش‌تر منتشر شده بود، ال‌جی را به‌عنوان تولیدکننده‌ی دستگاه تایمن معرفی می‌کرد. البته تصاویر رندر مختلفی تا امروز از طرح مفهومی پرچم‌داران جدید گوگل منتشر شده که هیچ‌کدام رسمی نیست.

با این وجود بر اساس نتایج موجود در بنچمارک‌ها، گفته می‌شود گوشی تایمن از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 یا 836 بهره خواهد برد.


منبع : زومیت

رهبریت خود محور باعث افول کسب و کار شما خواهد شد - فناوری

آیفون 8 موجب کمبود تراشه‌ حافظه شده است - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا