معرفی فیلم بیگ باگ

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 معرفی فیلم

معرفی فیلم بیگ باگ

کارگردان : ژان پیر ژونه

نویسنده :  ژان پیر ژونه و ریچارد گراندپیر

فیلم‌نامه نویس : گیوم لوران

آهنگسازان : رافائل بو

 

درباره فیلم بیگ باگ

فیلم “Big Bug” یا “اشکال بزرگ”، یک اثر علمی تخیلی فرانسوی محصول سال 2022 است. داستان فیلم درباره هوش مصنوعی و اقتدارگرایی است و به زبان اصلی فرانسوی ساخته شده است. در این فیلم، کامپیوترها و ربات‌ها تمام کارها را به عهده دارند و به نظر می‌رسد که انسان‌ها دیگر نقشی در جامعه ندارند. این محصول در بخش فیلم و سریال مجله اینترنتی روکیدا معرفی شده است.موضوع هوش مصنوعی و غلبه آن بر بشریت، یک تم رایج برای ساخت فیلم‌های علمی تخیلی است. در بسیاری از این فیلم‌ها، به خطر افتادن زندگی افراد و آزادی آن‌ها به دست هوش مصنوعی، به چشم می‌خورد. فیلم “Big Bug” نیز با تکیه بر این موضوع، یک اثر علمی تخیلی با طنز را به نمایش گذاشته است.

به طور خلاصه، فیلم “Big Bug” یک اثر علمی تخیلی فرانسوی می‌باشد که به موضوع هوش مصنوعی و اقتدارگرایی می‌پردازد و با حضور طنز، داستان جذابی را به تصویر می‌کشد.

معرفی فیلم بیگ باگ

معرفی فیلم بیگ باگ

معرفی فیلم بیگ باگ

فیلم “Big Bug” یا “اشکال بزرگ”، به کارگردانی ژان پیر ژونه، محصول سال 2022 در ژانرهای کمدی و علمی تخیلی است. این فیلم، با حضور طنز، به افراط بیش از حد در پیشرفت تکنولوژی پرداخته و یک دنیای وحشتناک از تکنولوژی را به تصویر کشیده است. در این فیلم، همه چیز مکانیزه است، اما هیچ چیز به درستی کار نمی‌کند و زندگی روزمره پر از اشکالات است. بودجه ساخت این اثر کمدی حدود 13 میلیون یورو برآورد شده است.فیلم “Big Bug” توسط کمپانی Eskwad به همکاری با کمپانی Gaumont تولید شده و با توزیع جهانی توسط Netflix، در تاریخ 11 فوریه 2022 (برابر با 22 بهمن‌ماه 1400) اکران شد. این فیلم به مدت 1 ساعت و 51 دقیقه طول دارد و در سایت IMDb امتیاز 5.4 و درصد رضایت 57 درصد کاربران گوگل را کسب کرده است. همچنین، 48 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes نیز نسبت به این کمدی علمی تخیلی رضایت داشته‌اند.

به طور کلی، فیلم “Big Bug” یک اثر علمی تخیلی با حضور طنز است که به افراط بیش از حد در پیشرفت تکنولوژی پرداخته و دنیای وحشتناکی از آن را به تصویر کشیده است. این فیلم، با بودجه ساخت بالا و توزیع جهانی توسط Netflix، برای بخشی از مخاطبان ممکن است جذاب باشد.

معرفی فیلم بیگ باگ

معرفی فیلم بیگ باگ

خلاصه فیلم بیگ باگ

در فیلم “Big Bug” یا “اشکال بزرگ”، داستان در سال 2045 در فرانسه رخ می‌دهد. شخصی به نام آلیس در یک محله عجیب و غیرعادی زندگی می‌کند و با افراد جدیدی آشنا می‌شود. مکس نیز سعی می‌کند تا توجه آلیس را به خود جلب کند. در این دنیا، ربات‌ها نقش بسیار پررنگی دارند و برای انسان‌ها زندگی بهتری را به ارمغان آورده‌اند.اما در ادامه فیلم، اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. چهار ربات تصمیم می‌گیرند صاحبان خود را حبس کنند و یک ربات هوش مصنوعی سرکش تصمیم می‌گیرد شورش کند. این ماجراهای عجیب، انسان‌ها را با خطر تصاحب شدن توسط ربات‌ها روبرو می‌کند.در پایان، به شما فیلم “پروژه آدام 2022” (The Adam Project) را با بازیگری رایان رینولدز پیشنهاد می‌دهیم. این فیلم نیز در ژانر علمی تخیلی قرار دارد و دارای داستان جذابی است.

خلاصه فیلم بیگ باگ

خلاصه فیلم بیگ باگ

نظر منتقدان فیلم بیگ باگ

بر اساس امتیاز و نظرات کاربران در سایت IMDb و داوران در رسانه‌های دیگر، می‌توانم بگویم که فیلم “بیگ باگ” مثل بسیاری از فیلم‌های علمی تخیلی، خلاقانه و جذاب بوده و در کنار طنز و کمدی، یک پیام جدی نیز به نمایش گذاشته است. با این حال، برخی از نقدهای منفی هم به چشم می‌خورد که ممکن است برای برخی از مخاطبان، فیلم جذابیت کمتری داشته باشد. به هر حال، تجربه دیدن فیلم به خود شخص بستگی دارد و بهتر است هر فرد بر اساس سلیقه شخصی خود، تصمیم به دیدن این فیلم یا ندیدن آن بگیرد.

بازیگران فیلم بیگ باگ

  •  ایزابل نانتی (Isabelle Nanty) در نقش فرانسوا
  •  السا زیلبرشتاین (Elsa Zylberstein) در نقش آلیس بارلی
  • کلود پرون (Claude Perron) در نقش مونیک
  •  استفان دی گرودت (Stephane De Groodt) در نقش مکس
  •  یوسف حاجدی (Youssef Hajdi) در نقش ویکتور بارلی
  •  کلر چاست (Claire Chust) در نقش جنیفر
  •  فرانسوا لوانتال (François Levantal) در نقش یونکیس
  • آلبان لنوار (Alban Lenoir) در نقش گرگ
  •  مریسل فرتارد (Marysole Fertard) در نقش نینا بارلی

معرفی فیلم پروژه آدام

فیلم رفتار سلطنتی 2022

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا