معرفی شیائومی ردمی اس 2دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 625 و اندروید 8.1

جمعه 21 اردیبهشت 1397 فناوری

 

شیائومی ساعاتی روز گذشته  گوشی‌هوشمند جدید خود را با نام ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) معرفی کرد. این جمله مشخصات کلی این تلفن می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، اندروید 8.1 و پردازنده اسنپدراگون 625 اشاره کرد.

چینی‌ها استاد تولید تلفن‌های با سخت افزار قابل قبول و قیمت کم هستند. اسمارت‌فون‌هایی که عمدتا دارای کیفیت خوبی هستند و رقبای کره‌ای و تایوانی خود را به چالش می‌کشند. امروز یکی از مطرح‌ترین سازندگان تلفن همراه در چین گوشی هوشمندی را معرفی کرده است که دارای مشخصات خوب و قیمتی مطلوب است.

ردمی اس 2 دارای نمایشگر ۵.۹۹ اینچی از نوع IPS LCD است که با رزولوشن ۱٫۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل همراه شده است. نسبت نمایشگر این تلفن نیز مانند بسیاری از تلفن‌های میان رده تولید شده در سال ۲۰۱۸ برابر  ۱۸ به ۹ است. طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت وزن شیائومی ردمی اس ۲ برابر ۱۷۰ گرم است و گفته می‌شود که بدنه پشتی این تلفن از جنس آلومینیوم است.

redmi s2

پردازشگر اسنپدارگون ۶۲۵ مدل MSM8953 که یک پردازنده ۸ هسته‌ای با قدرت ۲ گیگاهرتز است ، مغز متفکر ردمی اس ۲ را شکل داده است. ردمی اس ۲ در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در دسترس خریداران خواهد بود. اگر شما مدل ۳۲ گیگ را خریداری نمایید ، ۳ گیگابایت رم و در مدل ۶۴ گیگابایت، ۴ گیگابایت رم وظیفه ذخیره سازی اطلاعات شما را خواهند داشت. پردازشگر گرافیکی موبایل جدید شیائومی آدرنو ۵۰۶ است که در امور عادی بسیار مناسب است.

Redmi s2

به بخش جذاب مشخصات فنی می‌رسیم. جایی که شیائومی برای دوربین اصلی ردمی اس 2 از دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین 12 مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگمی f2.2 با اندازه پیکسلی 1.25μm است.

Xiaomi Redmi s2

متاسفانه در مورد دوربین ۵ مگاپیکسلی اطلاعات دقیقی در دست نیست. قوی‌ترین دوربین به کار رفته در ردمی اس ۲ دوربین سلفی آن است! دوربین سلفی ردمی اس ۲ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۲ میکرومتری است.

این تلفن نیز مانند اکثر اسمارت‌فون‌های ساخته‌ی شیائومی از درگاه میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۴.۲ ، درگاه میکرو یواس‌بی (Micro USB) نسخه ۲ ، سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی و باتری ۳٫۰۸۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات Xiaomi Redmi S2 است.

ردمی اس ۲ در رنگ‌های صورتی طلایی (رز گلد یا Rose Gold)، طلایی شامپاین (چمپگنه گلد یا Champagne Gold) و نقره‌ای پلاتینی (پلتینوم سیلور یا Platinum Silver) راهی بازار خواهد شد. برای نسخه پایه ۳۲ گیگ قیمت ۱۵۶ دلار و نسخه ۶۴ گیگ قیمت ۲۰۴ دلار در نظر گرفته شده است.

نظر شما در خصوص شیائومی ردمی اس ۲ چیست؟

منبع : زومیت

افراد درونگرا و عادت‌های غیرعادی و متمایز آنها

در پروازهای طولانی، خدمه هواپیما کجا می‌خوابند؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا