مشخصات گوشی هواوی پی 10 در جی اف ایکس بنچ رؤیت شد – فناوری

جمعه 6 اسفند 1395 فناوری

[ad_1]

مشخصات نسخه‌ی استاندارد گوشی هوشمند مورد انتظار هواوی پی 10 در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ رؤیت شد.

به‌تازگی اطلاعات مدل استاندارد پرچم‌دار بعدی هواوی موسوم به هواوی پی ۱۰ در وب‌سایت بنچمارک معروف جی‌اف‌ایکس بنچ منتشر شده است. اولین بار در ماه نوامبر سال گذشته بود که نام این گوشی در جی‌اف‌ایکس بنچ دیده شد و برخی از جزئیات این دستگاه را فاش کرد. حالا به نظر می‌رسد که این اطلاعات واقعا مربوط به گوشی رده‌بالای پی ۱۰ بوده است. در زیر می‌توانید تصویر مشخصات این محصول را در بنچمارک یادشده مشاهده کنید.

هواوی پی ۱۰

با توجه به اطلاعاتی که قبلا در جی‌اف‌ایکس بنچ فاش شده بود، گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ ظاهرا از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد و حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت است. از دیگر مشخصات این محصول می‌‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت کیو اچ‌دی اشاره کرد. سیستم‌عامل هواوی پی ۱۰ اندروید نوقا خواهد بود و پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این محصول کرین ۹۶۰ است که روی فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کند. دوربین پشتی و جلویی این گوشی به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسل خواهند بود.

اما حالا بر اساس اطلاعات جدید بنچمارک مورد بحث، گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ با شناسه‌ی مدل VTR-xxx از نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد؛ پردازنده‌ی این دستگاه همچنان کرین ۹۶۰ با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتزی اعلام شده ولی در اطلاعات جدید جی‌اف‌ایکس بنچ، حافظه‌ی رم این محصول ۴ گیگابایت ثبت شده است. همچنین حافظه‌ی داخلی پی ۱۰ معادل ۶۴ گیگابایت خواهد بود که به‌احتمال زیاد با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش است. بر اساس جزئیات جدید فاش شده از گوشی مورد بحث، دوربین پشتی و جلویی آن همچنان ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

با توجه به مشخصات فاش شده، به نظر می‌رسد که این جزئیات متعلق به مدل استاندارد گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ است. همان‌طور که اشاره شد، جزئیات قبلی فاش شده از این دستگاه قدرتمندتر از مشخصاتی است که به‌تازگی از آن منتشر شده است. اینکه بر اساس اطلاعات جدید جی‌اف‌ایکس بنچ، نمایشگر پی ۱۰ کوچک‌تر و با کیفیت کمتر ثبت شده، کمی گیج‌کننده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که جزئیات جدید فاش شده از هواوی پی ۱۰ بر اثر خطای اجرایی اینگونه ثبت شده باشد. در هر صورت با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع به کار کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ باقی نمانده است، مطمئنا به‌زودی از مشخصات کامل گوشی مورد بحث آگاه خواهیم شد.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

نگاهی به جذاب‌ ترین پیکاپ ‌ها و چهارچرخ محرک ‌های تمام ادوار تاریخ (قسمت دوم و پایانی) - فناوری

گوگل از مشکل بلوتوث گوشی پیکسل آگاه است و به زودی آن را رفع خواهد کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا