لیندا جکسون، مدیرعامل سیتروئن در چهارمین همایش بینالمللی صنعت خودروی ایران بیان کرد: «ما یکسال پیش اعلام همکاری با سایپا داشتیم. ما در سال ۲۰۱۷ سه خودرو از سایپا کاشان ارائه خواهیم کرد و در سال ۲۰۱۸ نیز میتوانیم (CBU (Completely Built Unit را برای برگشت به ایران داشته باشیم.»
CBU به عرضهی مستقیم خودرو به بازار هدف اطلاق میکنند. در این حالت هیچ پروسهای اعم از تولید یا مونتاژ توسط شریک دیگری انجام نخواهد شد.
وی در مورد سابقه همکاری و حضور در ایران گفت: «از ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ میزان فروش بسیاری برای زانتیا داشتیم. این سابقه میتواند زمینهساز همکاری مشترک جدید باشد. البته این بار در بازاریابی، تولید، فروش و خدمات پس از فروش نیز همکاری جدیدی خواهیم داشت.»
جکسون افزود: «سیتروئن یکی از برندهای گروه خودروسازی PSA است و ما توانستیم روند بازار را در سراسر جهان عوض کنیم و به برند محبوب و مردمپسند تبدیل شویم. ما در سیتروئن در تلاش برای پاسخ دادن مناسب به تغییرات ایجادشده در مصرف خودرو هستیم.»
خانم جکسون با اعلام همکاری با سایپای کاشان بیان کرد: «خودروهای ما که در کاشان قرار است تولید شود، بهروزترین خودروهای بازار ایران خواهند بود. ما به دنبال کیفیت، فناوری و بهینهسازی هزینهها هستیم و میتوانیم ۳۰ درصد تولیدات را به کشورهای منطقه صادر کنیم. سه مدل سایپاکاشان میتواند ۷۰ درصد تولید داخلی ایران داشته باشند و بهسرعت بعد از معرفی در اروپا در ایران نیز تولید شوند.»
مدیرعامل سیتروئن سپس از احتمال حضور C4 در ایران گفت و افزود: «C4 در سال میلادی حاضر به فروش خواهد رسید. همکاری مشترک سایپا و سیتروئن میتواند موجب رضایت مشتریان شود و بر اساس فناوریهای جدید باشد. همچنین خدمات پس از فروش با همان کیفیت جهانی در ایران ارائه خواهد شد. به علاوه سیتروئن به سایپا برای ارائهی دانش فنی و بهروز دنیا متعهد است و این کار را انجام خواهد داد.»
ارسال دیدگاه