مدل کفش پاشنه بلند برای پاییز و زمستان 96

سه‌شنبه 21 آذر 1396 دنیای مد
مدل کفش پاشنه بلند برای پاییز و زمستان 96

مدل کفش پاشنه بلند برای پاییز و زمستان 96

JIMMY CHOO

برندایتالیایی بسیار آشنا در زمینه تولید کفش زنانه و لوازم لوکس دیگر  و این بار با یک طراحی زیبا و دلنشین که راحتی آن بدون پوشیدن و امتحان کردنش مشخص است. چرم طبیعی زرشکی رنگ و یک نوار 2لایه با دکمه‌های طلایی که آن را شیک‌تر کرده است. هنر برند جیمی چو در تولید مدل‌های ظریف و خاص است که در این نمونه هم می‌بینید.

 

 

 

DiJiGirls

صندل زنانه خزدار با طراحی ظریف و شیک که مدل‌های ساده آن را در تابستان هم دیدیم. مدل‌های ظریف و زنانه اینچنینی را در رنگ‌های روشن و جذاب تهیه کنید تا در استایلتان تغییری زیبا و جذاب ایجاد کند.

 

صندل خزدار زنانه

 

Nuolaian

طراحی شیک و جذاب از برندی ارزان قیمت در تولید کفش‌های زنانه که معمولا نبض فروش اینترنتی کالاها را در دست می‌گیرند.

 

صندل جیر بنفش رنگ

 

Jonathan Simkhai

هم کفش هم چکمه! امسال برای فصل پاییز و زمستان 2017 – 2018، این برند مجموعه زیبایی از کفش – چکمه‌های بنددار با جنس مخمل و جیر را ارائه کرده است که برای دوستداران مد و فشن، مدلی بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

 

کفش و چکمه جیر

 

Calvin Klein

اجازه ندهید که یک کفش از نشان دادن پدیکور زیبا و دوست داشتنیتان جلوگیری کند. یک کفش زیبا با تلفیقی از پلاستیک شفاف و چرم با طراحی پوست مار از برند کلوین کلین. معمولا کفش‌هایی با جنش تلقی ساده را به راحتی می‌توان با انواع لباس ست کرد که شاید به همشن خاطر در بین بانوان دارای محبوبیت است.

 

کفش پاشنه بلند برند کلوین کلین

 

Blumarine

کفش‌هایی با بند ظریف و باریک ولی به تعداد زیاد که در بوت‌ها و چکمه‌های زمستانی امسال هم شاهد آن خواهیم بود، این مدل از ترندهای سال 2017 در فصل پاییز است که از همین طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

کفش پاشنه بلند صورتی زنانه

 

Badgley Mischka

این هم یک مدل کفش پاشنه بلند مجلسی شیک و زیبا با رنگ و طراحی بسیار عالی. ترکیب چرم مشکی و کریستال‌های نقره‌ای کار شده روی کفش، بی‌نظیر است که می‌توان از آن در کنار تمامی استایل‌ها و با انواع لباس و رنگ استفاده کرد، بدون اینکه نگران تناسب آن‌ها با یکدیگر بود.

 

با

 

منبع:زیبامون

جدید ترین مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

جدید ترین مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

عکس مدل کفش های پاشنه بلند 2018

عکس مدل کفش های پاشنه بلند 2018

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا