محسن مسلمان راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس نیست

دوشنبه 23 بهمن 1396 دسته‌بندی نشده
محسن مسلمان راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس نیست

محسن مسلمان راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس نیست

برخی از رفتارهای محسن مسلمان در هفته های اخیر بعد از نیمکت نشینی حاشیه ساز شده است. به خصوص پاک کردن پست های پرسپولیسی اش. همین باعث شده خیلی ها خبر از حضور او در تیم استقلال دهند .

علت نیمکت نشینی محسن مسلمان شاید اصلی ترین یا مهم ترین بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس در بازی جمعه مقابل سپاهان محسن مسلمان بود که تعجب خیلی ها، حتی خود اصفهانی ها را در پی داشت.
شنیدیم دلیل اصلی تصمیم برانکو عدم تمدید قرارداد از سوی برخی بازیکنان پرسپولیس است.
بازیکنانی که در پایان لیگ هفدهم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می رسد و آن گاه می توانند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی که پیشنهاد بهتری داشت، بروند!
بر همین اساس شنیدیم پرسپولیس سیاست جالبی در پیش گرفته است که بتواند ستاره های خود را حفظ کند؛ سیاستی که در تمام باشگاه های معتبر دنیا هم رعایت می شود.
محسن مسلمان برای دومین هفته متوالی روی نیمکت نشست تا رضایت بدهد قراردادش را تمدید کند. این خبری بود که قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان نوشتیم و حالا صحت آن به اثبات رسیده است..
محسن مسلمان که لقب مهندس پرسپولیس را یدک می کشد و بیشترین پاس گل را هم در لیگ هفدهم داده، راضی به تمدید قرارداد نشد تا طبق سیاست عرف باشگاه ها نیمکت نشین شود. خبری هم پیش تر نوشتیم که یک ستاره استقلال تلاش می کند که مسلمان ناراضی را آبی پوش کند و حالا مهندس بر سر دوراهی بزرگی مانده است؛ تمدید با پرسپولیس یا پوشیدن پیراهن آبی؟

محسن مسلمان

محسن مسلمان

رازنیمکت نشینی محسن مسلمان

این تصمیمی است که بالاخره محسن مسلمان در پایان فصل خواهد گرفت اما بد ندیدیم نکاتی را به این هافبک تکنیکی و خلاق یادآور شویم:

1- با وجود نیمکت نشین کردن محسن مسلمان سرمربی کروات پرسپولیس او را می خواهد. برانکو خوب می داند چه کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد و با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده به تمامی بازیکنان کنونی خود احتیاج دارد. پروفسور به باشگاه هم اعلام کرده است به محسن مسلمان نیاز دارد و باید قراردادش تمدید شود.

همچنین بخوانید : حواشی و تمامی مطالب مرتبط به محسن مسلمان

2- هرچند فرشاد احمدزاده جانشین محسن مسلمان خوش درخشید و برابر صنعت نفت آبادان گل زد اما برانکو به خوبی به ارزش های شماره7 در لیگ قهرمانان آسیا واقف است. محسن باتجربه است و در بازیسازی و زدن ضربات ایستگاهی تبحر خاصی دارد. بنابراین با وجود درخشش احمدزاده هم از مدار خارج نمی شود. ضمن آن که بشار رسن هم در مسیر ایران و عراق در رفت و آمد بوده و برانکو نمی تواند خیلی روی او حساب باز کند!

3- مسلمان می تواند با تمدید قرارداد با پرسپولیس بعد از سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم شود. سن و سال حسین ماهینی هم بالا رفت و بالطبع تا 2، 3 سال آینده نمی تواند مهره مؤثری برای پرسپولیس باشد.

4- از همه این موارد گذشته، محسن مسلمان می تواند سرنوشت علی انصاریان، مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت واحدی،شاهرخ بیانی و … خلاصه بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال یا بالعکس رفته اند را یک بار دقیق مرور کند. یاغی شدن و قرار گرفتن مقابل هواداران پرسپولیس (یا استقلال) کار آسانی نیست و ممکن است به قیمت تمام شدن فوتبال یک فوتبالیست باشد.

منبع:نمناک

نتیجه بازی پرسپولیس و نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا 2018

ضایع شدن عجیب شکارچیان ببر در اسکاتلند

ضایع شدن عجیب شکارچیان ببر در اسکاتلند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا