لوگوی خود را به کدام شرکت طراحی بسپاریم؟

دوشنبه 12 مهر 1400 بازار

هر انسان اثر انگشت منحصر به خود را در جهان دارد که هرکجا ثبت شود نام، ملیت و هویت فرد، محرز خواهد شد. طراحی لوگو حرفه ای نیز همچون اثر انگشت و هویت یک سازمان دیده میشود. طراحان تلاش خود را می کنند تا اثری منحصر به فرد، یکتا و بی رقیب برای احراز هویت یک برند ارائه کنند. برای طراحی لوگو باید قواعد و اصولی در نظر گرفته شود تا حداقل طی چندین سال آینده نیازی به تغییر و ری دیزاین نداشته باشد. بهترین شرکت طراحی گرافیک قطعا پاسخگوی این تقاضا خواهد بود و نمونه ای خلاق و یونیک ارائه می کند. اگر در جستجوی طراحان لوگوی با تجربه و متخصص هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اول از همه اجازه دهید شما را با ویژگی های یک لوگوی خوب و حرفه ای آشنا کنیم تا در زمان مراجعه به طراح گرافیک بتوانید خواسته و نیاز خود را به سادگی مطرح کنید(مسلط تر گفتگو داشته باشید). همچنین در ادامه به شما خواهیم گفت چطور می توان بهترین شرکت طراحی گرافیک را تشخیص داد. با این وجود حتی بدون تجربه قبلی می توانید با کمک بهترین تیم طراحی، نشان سازمانی برند خود را به زیباترین شکل ممکن رقم بزنید. اما اول بیاید با خاصیت‌های این نوع لوگو آشنا شویم:

ویژگی های یک لوگوی حرفه ای

  1. سادگی: در ابتدای امر یک لوگو باید ساده، مینیمال و به دور از هر گونه پیچیدگی باشد. در واقع بتواند اوج زیبایی را در نهایت سادگی به نمایش بگذارد.
  2. اثرگذاری: مخاطب را به راحتی تحت تاثیر پیام خود قرار دهد و پس از مدت کوتاهی به راحتی به خاطر سپرده شود.
  3. مفهومی: داستان منحصر به خود را داشته و با توجه به معانی، عملکرد و نام برند طراحی شود.
  4. عدم کپی برداری: نمونه های مشابه داخلی و خارجی نداشته و اثری از کپی برداری مفهوم لوگو نباشد.
  5. واکنش گرا: رسپانسیو و واکنش گرا باشد. عموما لوگو ها در وبسایت ها (ابعاد بسیار کوچک Favicon)، شبکه های اجتماعی، تبلیغاتی محیطی، طراحی دکوراسیون و غیره استفاده می شود. ابعاد لوگو در هریک از موارد فوق متفاوت خواهد بود، با این وجود لوگو در هر صورت نباید بی کیفیت و ناخوانا شود.
  6. ماندگاری: طراحی و شکل و فرم لوگو متعلق به دوران یا ترند خاصی نباشد و در طی دوره های مختلف نیازی به اعمال تغییرات نداشته باشد.

هماهنطور که مشخص است موارد فوق از ویژگی های یک لوگوی حرفه ای و خوب است که باید از یک طراح مسلط به علم و هنر طراحی لوگو، متخصص و باتجربه بخواهید. طراحانی که در بهترین شرکت طراحی لوگو مشغول به فعالیت هستند به خوبی به اصول و قواعد طراحی لوگو واقف بوده و طبق تجربه سال ها فعالیت به شما نمونه ای از بی نظیر ترین ها را ارائه خواهند کرد.

انتخاب بهترین شرکت طراحی گرافیک

 

مهم ترین و دشوارترین مرحله کار، انتخاب بهترین طراح گرافیک است. با جستجویی در اینترنت، حجم زیادی از وبسایت های طراحی گرافیک به شما نمایش داده می شود که شاید شما را محکوم به انتخابی بدون شناخت و معرفی قبلی کند. با این حال مهم ترین فاکتور شما برای این انتخاب نمونه کارهای تیم طراحی است. در نظر داشته باشید، لوگوهای طراحی شده از قواعدی که در بالا به آن اشاره شد، پیروی کنند. لوگوهای بسیار پیچیده به همراه جزئیات زیاد از نمونه های منسوخ هستند که متاسفانه در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها بدون شناخت از آن استفاده می شود.

برای برندی با چشم اندازی بزرگ لوگوهای آماتور و غیر حرفه ای دیر یا زود باید باز طراحی شوند که این امر صدماتی به پیشینه و اعتبار برند وارد می کند. حداقل ضربه وارده به برند، سردرگمی مخاطب است. مخاطب پس از مدت ها یا سال ها با نشان تجاری قدیمی خو می گیرد و بعد از ریدیزاین لوگو، در انتخاب خود دچار شک و شبه می شود که آیا این همان برند است یا نمونه تقلبی است؟ که ممکن است مشتریان خود و در پی آن شانس فروش را از دست بدهید. از این رو همواره توصیه می کنیم نشان تجاری برند امضا و یا اثر انگشت برند است را حرفه ای طراحی کنید حتی اگر به ظاهر هزینه بر باشد.

با مراجعه به بهترین شرکت طراحی گرافیک متخصصان با تجربه خدمات را در همه ابعاد، حرفه ای ارائه می کنند که جایی برای تردید باقی نخواهد ماند. یکی دیگر از نشانه های تشخیص تخصص تیم طراحی گرافیک تنوع مشتریان است.

همچنین در صورت لزوم و یا تمایل می توانید به صورت ویدئو کنفرانس و یا حضوری با طراح لوگوی خود گفتگو داشته باشید. گفتگوهای رو در رو حس اعتماد را در دو طرف ایجاد و تقویت می کند. هرچند چنین شرکت هایی قطعا ارتباطات مجازی و آنلاین با مخاطبین خود دارند که با کمترین زمان ممکن می توانید در اقصی نقاط جهان به راحتی به صورت صوتی، تصویری و یا مکاتبه ای ارتباط برقرار نمایید.

طراحی لوگو ظریف گرافیک

قصد داریم با یکی از برترین شرکت های طراحی گرافیک شما را آشنا کنیم. گروه مبتکر و حرفه ای ظریف گرافیک با پیشینه درخشان در خلق آثار ماندگار گرافیکی قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. می توانید طراحی لوگو تخصصی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا بصورت حضوری و تلفنی با طراحان ظریف گرافیک در ارتباط باشید. شرایط همکاری با تیم ظریف گرافیک از قرار زیر است:

  1. می توانید با توجه به نمونه کارهای موجود بهترین سبک و سلیقه خود را انتخاب کنید.
  2. ارتباط به صورت تلفنی، مکاتبه ای، ایمیل و حضوری امکان پذیر است.
  3. مشاوره های رایگان با توجه به نوع کسب و کار، بازار هدف و هدف از طراحی لوگو ارائه خواهد شد.
  4. قبل از شروع هرگونه همکاری قرار داد تنظیم خواهد شد.
  5. شرایط عودت وجه طبق توافق اولیه پا برجا خواهد بود.
  6. سفارشات در زمان مقرر و بدون تاخیر ارائه می شود.

مهمترین ویژگی برجسته ظریف گرافیک که بسیاری از مشتریان و مخاطبان از آن یاد می کنند اخلاق مداری و رعایت حقوق مشتریان است. در صورتی که نیاز به طراحی لوگو حرفه ای یا ری دیزاین لوگو دارید می توانید با ظریف گرافیک همراه شوید. علاوه بر طراحی لوگو در مشهد و دیگر شهرهای ایران، می توانید خدماتی همچون طراحی هویت بصری برند، طراحی پوستر، بروشور، طراحی بسته بندی تخصصی، کاتالوگ و بخصوص خدمات چاپ را با کیفیت از این تیم دریافت کنید. مطمئنا اولین مراجعه شما، آخرین نخواهد بود.

انواع دستگاه بسته بندی

چه بیماری هایی توسط متخصص بیماری‌های عفونی قابل درمان است؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا