کدام لباس ها باعث لاغر نشان دادن شما خواهند شد؟

پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 بازار

کدام لباس ها باعث لاغر نشان دادن شما خواهند شد؟

همه ما بر روی وزن و سایز خود حساس هستیم و دوست داریم که خوش اندام و خوش تیپ به نظر برسیم. اما انتخاب لباس های شیک تنها راه این کار نیست و نیاز است تا در انتخاب لباس کمی دقت داشته باشیم که بدن ما به شکی خوب نشان داده شود. از سوی دیگر این روزها دنیای لباس ها به قدری متنوع است که با استفاده از آنها حتی می توانید اندام و استایل خود را نیز به خوبی شکل بدهید. بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی برای لاغر شدن هستند اما در کنار آن هم می توان از لباس هایی استفاده کرد که اندام ما را بهتر نمایش می دهند. ما در ادامه به شما می گوییم که کدام لباس ها شما را لاغرتر نشان می دهند. پس با ما همراه شوید.

– پوشیدن لباس مشکی

پوشیدن لباس مشکی همواره در دنیای مد به لاغر نشان دادن معروف بوده است. استفاده مداوم از لباس مشکی البته کاری خسته کننده و کسالت بار است اما اگر فردی چاق با اضافه وزن هستید برای آنکه لاغرتر به نظر برسید می توانید از لباس هایی با رنگ تیره مانند سورمه ای یا خاکستری هم کمک بگیرید. استفاده از استایل تک رنگ و یک دست هم یکی دیگر از اصول لاغر به نظر رسیدن است.

– استفاده از لباس های هم رنگ

زمانی که شما از دو رنگ متفاوت در قسمت بالا تنه و پایین تنه استفاده می‌کنید، همه توجه ها به نقطه مشترک بین بالا تنه و پایین تنه یعنی شکم و پهلوهای شما، جلب می‌ شود. بنابراین از لباس های هم رنگ استفاده کنید تا ظاهری لاغرتر و قدبلند تر داشته باشید. برای این کار می توانید از برند جامه پوش آرا jpa و فروشگاه آن در سراسر کشور استفاده کنید. این برند دارای تنوع رنگ و طرح زیادی بوده و قیمت محصولات آن نیز بسیار مناسب است. برای خرید اینترنتی لباس از این برند می‌توانید به این لینک در فروشگاه دیجی استایل مراجعه کنید.

– پوشیدن لباس یقه هفت

لباس های مجلسی و یا پیراهن هایی که یقه آنها به شکل هفت ست، یک گزینه هوشمندانه برای لاغر نشان دادن شما هستند. شما با این انتخاب درواقع بلندتر و باریکتر به نظر خواهید رسید. لباس مجلسی های یقه هفت ، نگاه ها را بیشتر به بالاتنه و گردن شما معطوف می کند و این کار موجب می شود که قسمت های پایین بدن شما که معمولا چاق تر است ، از دید بقیه پنهان باشد. از طرف دیگر هم این مدل لباس های مجلسی شما را قد بلند تر نشان می دهند. برای کامل کردن این ترکیب هم می توانید از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و یا حتی می توانید از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید. برای انتخاب لباس یقه هفت می توانید از برند (مردانه، زنانه، بچه گانه) ال سی وایکیکی استفاده کنید. خرید آنلاین پوشاک ال سی وایکیکی به لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود و شما تعداد زیادی لباس یقه هفت را در یک جا می توانید پیدا کنید. این برند ترک دارای کیفیت پارچه بالایی بوده و قیمت مناسبی هم دارد.

– دقت در سایز لباس

نکته مهم دیگر در لاغر به نظر رسیدن آن است که در هنگام انتخاب لباس باید توجه داشته باشید که، مورد انتخاب شده شما کاملا اندازه بدن شما باشد. هر نوع بلوز یا شلواری را که استفاده می کنید نباید بیش از حد تنگ یا گشاد باشد. زیرا لباس ‌های تنگ موجب می ‌شود تا برجستگی ‌های بدن شما، به شکلی بد نمایش داده شود و در نتیجه شما را چاق نشان می ‌دهد. از سوی دیگر لباس‌ های گشاد شما به خودی خود، شما را از آنچه که هستید هم چاق‌ تر نمایش خواهند داد. به همین دلیل بهتر است از لباسی استفاده کنید که کاملا اندازه و فیت بدن شما باشد.

– استفاده از شلوار با فاق بلند

یکی دیگر از مواردی که با کمک آن می توانید خود را لاغرتر نشان دهید، انتخاب شلوار فاق بلند است. شلوارهای فاق بلند با کوچک نشان داد پهلوها، کمر را به صورت لاغر و فیت و یک دست نشان می دهند. انتخاب شلوار فاق بلند به خصوص از جنس جین، موجب می‌شود تا پهلو و شکم شما جمع شود و باعث لاغرتر و بلندتر دیده شدن شما خواهد شد. همچنین می‌توانید با انتخاب شلوار فاق بلند و قرار دادن لباس خود داخل شلوار، کمک کنید تا کمر شما باریک تر دیده شود.

– استفاده از کفش پاشنه بلند

استفاده از یک جفت کفش پاشنه بلند هم کمک می کند تا پاهای شما کشیده تر به نظر برسد. نیازی نیست که این کفش شما پاشنه خیلی بلندی داشته باشد. حتی اگر چند سانت کفش شما پاشنه داشته باشد هم شما را لاغرتر و قد بلندتر نشان خواهد داد. بهتر است پاشنه هایی زیر 8 سانتی متر انتخاب کنید تا شیک تر به نظر برسید و برای راه رفتن دچار مشکل نشوید.

نویسنده: وحیده امینی

 

آیا با ویزای والدین استرالیا، می‌توانم پدر و مادرم را به استرالیا بیاورم؟

7 نکته برای داشتن استایل شیک و پوشیده در مهمانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا