«فیلم قهرمان» اصغر فرهادی در شیرازکلید خورد

دوشنبه 21 مهر 1399 سینما
فیلم قهرمان اصغر فرهادی

«قهرمان» اصغر فرهادی کلید خورد

شیوع کرونا فیلمبرداری این فیلم را به تعویق انداخت تا هفته گذشته «قهرمان» در شیراز کلید بخورد.

 فیلمبرداری فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی در شهر شیراز آغاز شد. در شرایطی که با انتخاب امیر جدیدی و محسن تنابنده به عنوان بازیگران اصلی قرار بود فرهادی تابستان امسال فیلمش را جلوی دوربین ببرد، شیوع کرونا فیلمبرداری این فیلم را به تعویق انداخت تا هفته گذشته «قهرمان» در شیراز کلید بخورد.

علاوه بر دو بازیگر اصلی فیلم چند بازیگر بومی از شیراز برای حضور در فیلم فرهادی انتخاب شده‌اند که یکی از آن‌ها نقش محوری در داستان دارد. فیلم‌برداری «قهرمان» تا اواخر پاییز ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش آن در جشنواره کن ۲۰۲۱ باشد.

به نظر می‌رسد اصغر فرهادی، کارگردان مطرح و پرافتخار سینمای ایران، از هم اکنون برای دریافت سومین اسکار خود خیز برداشته تا سه گانه کلکسیون افتخاراتش را کامل کند.

پاییز سال گذشته بود که رسانه‌ها اعلام کردند اصغر فرهادی قصد دارد فیلم تازه‌اش را در ایران و با بازیگران مطرح ایرانی در شهر شیراز جلوی دوربین ببرد. این در حالی بود که این کارگردان فیلم قبلی خود، همه می‌دانند را در اسپانیا و با حضور بازیگران سرشناسی همچون خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز جلوی دوربین برده و موفق به کسب جوایزی از جشنواره‌های معتبر جهانی شده بود. این تنها خبری بود که از فیلم جدید فرهادی با نام “قهرمان” منتشر شد و پیش تولید رسمی کار به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف گردید.

جمشید هاشم پور گواهینامه درجه یک هنری را گرفت

جمشید هاشم پور گواهینامه درجه یک هنری را گرفت

پخش سریال نجلا

پخش سریال نجلا در هفته پایانی ماه صفر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا