معرفی فیلم سینمایی طعمه (prey)

یکشنبه 20 فروردین 1402 گوناگون

عوامل فیلم سینمایی طعمه

کارگردان : دن تراچتنبرگ و پاتریک آیسون
تهیه‌کننده : جان دیویس

معرفی فیلم سینمایی طعمه

فیلم “طعمه” در سال ۲۰۲۲ در کشور کومانچی و در حدود ۳۰۰ سال پیش اتفاق می‌افتد. داستان آن درباره‌ی نارو، یک جنگجوی خشن و بسیار ماهر است که در حال حاضر تلاش می‌کند تا از مردم قبیله‌اش در برابر یک شکارچی بیگانه و تکامل یافته که به دنبال شکار انسان‌ها است، محافظت کند. فیلم “طعمه” یک فیلم اکشن و جنگی است که در آن نارو باید با طبیعت وحشی، استعمارگران خطرناک و این بیگانه مرموز روبرو شود. بازیگرانی چون امبر میدتاندر، دین دیلیگرو، داکوتا بیورز، مایک پترسون، استفانی ماتیاس، بنت تیلور و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
معرفی فیلم سینمایی طعمه

معرفی فیلم سینمایی طعمه

خلاصه فیلم سینمایی طعمه

فیلم “طعمه”، یک فیلم اکشن و جنگی است که در سال 2022 در کشور کومانچی و در حدود 300 سال قبل روایت می‌شود. داستان فیلم درباره‌ی زن جوانی به نام نارو است که یک جنگجوی خشن و بسیار ماهر است. او در حال حاضر تلاش می‌کند تا از مردم خود در برابر یک شکارچی بیگانه و تکامل یافته که به دنبال شکار انسان‌ها است، محافظت کند و…

ساخت فیلم سینمایی طعمه

تولید فیلم سینمایی طعمه ۲۰۲۲ در طول ساخت فیلم قبلی این مجموعه با نام The Predator شروع شد؛ زمانی که دن تراچتنبرگ و پاتریک آیسون با ایده‌ای که از سال 2016 روی آن کار می‌کردند نزد تهیه‌کننده، جان دیویس (John Davis) رفتند. در دسامبر 2019 تولید این فیلم تحت نام Skulls شروع شد. در آن زمان طبق گزارش‌ها فیلم قرار بود درباره زنی کومانچی باشد که بر خلاف عرف و سنت‌ها سعی دارد که یک جنگجو شود. از همان زمان نیز وظیفه کارگردانی فیلم به تراچتنبرگ رسید. در نوامبر 2020 اعلام شد که Skulls اسم رمز پنجمین فیلم در مجموعه Predator است که همان عوامل فیلم‌های قبلی مشغول کار روی آن هستند.

ساخت فیلم سینمایی طعمه

ساخت فیلم سینمایی طعمه

امتیاز فیلم سینمایی طعمه

فیلم Prey 2022 با استقبال بینندگان و منتقدان مواجه شده است. امتیاز این فیلم در IMDb به 7.2 از 10 رسیده است و 88 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. در راتن تومیتوز بر اساس مطالبی که در نقد فیلم سینمایی طعمه ۲۰۲۲ نوشته شده‌اند، 93 درصد از آنها مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک نیز 42 نقد و میانگین امتیاز 71 از 100 ثبت شده است. از این 42 نقد، 35 نقد مثبت، 6 نقد متوسط و 1 نقد منفی هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدان به فیلم Prey 2022 خواهیم داشت.

 

بازیگران فیلم سینمایی طعمه

  • داکوتا بیورز در نقش تابی
  • امبر میدتاندر در نقش نارو
  • میشل تراش در نقش مادر نارو و تابی
  • دین دیلیگرو (Dane DiLiegro) در نقش Predator
  • استورمی کیپ (Stormee Kipp) در نقش واساپی
  • جولیان بلک آنتلوپ (Julian Black Antelope) در نقش کهتو
  • مایک پترسون (Mike Paterson) در نقش بیگ برد
  • بنت تایلر (Bennett Taylor) در نقش رافائل ادولینی
کشور ونزوئلا

کشور ونزوئلا/همه چیز درباره  کشور ونزوئلا

دعای شرف شمس

دعای شرف شمس در19 فروردین/آثار شگفت انگیز شرف الشمس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا