فیلم سینمایی «شماره ١٧سهیلا»در جشنواره بین‌المللی ٢٠١٩ داکا

جمعه 9 آذر 1397 سینما
مسابقه جشنواره بین‌المللی ٢٠١٩ داکا

فیلم سینمایی «شماره ١٧سهیلا» به تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده و کارگردانی محمود غفاری در بخش اصلی مسابقه جشنواره بین‌المللی ٢٠١٩ داکا در کشور بنگلادش پذیرفته شد.

 جشنواره دوسالانه داکا که در این دوره از برگزاری خود میزبان ٢٠٠ کارگردان از ٦٠ کشور دنیا است، در تاریخ ٢٠ تا ٢٨ دی ماه برابر دهم تا هجدهم ژانویه برگزار خواهد شد.

 

فیلم «شماره ١٧سهیلا» که به‌عنوان یکی از نامزدهای نهایی ایران برای معرفی به اسکار انتخاب شده بود، تاکنون توانسته در جشنواره‌های معتبر جهانی از جمله جشنواره فیلم‌های شرقی ژنو و بخش مسابقه رسمی دو جشنواره بین‌المللی سوییس و لبنان حضور یافته و جوایز متعددی را کسب کند.

 

این فیلم که در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به‌شدت مورد توجه منتقدان و اصحاب فرهنگ قرار گرفت و پس از آن در جشنواره فیلم سلامت و جشن تصویر سال حضور داشت و در جشن انجمن منتقدان نیز در بخش کارگردانی و بازیگر نقش اول زن کاندید بود، می‌توانست از گیشه خوبی برخوردار باشد، اما طبق گفته‌های تهیه‌کننده بنا به خواست عده‌ای قربانی زد و بندهای معمول در مافیای رانت و قدرت سینما و در بدترین شرایط زمانی و با بی‌کیفیت‌ترین حالت ممکن اکران شد، به‌طوری که پس از دو سال وقت و صرف هزینه تاکنون حتی یک ریال بابت اکران آن به سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده پرداخت نشده است.

منبع:سرپوش

تام کروز

۱۹ مدل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی سوار تام کروز

فصل جدید برنامه «وقتشه» با اجرای کامران تفتی

فصل جدید برنامه «وقتشه» با اجرای کامران تفتی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا