فیلم«زمان» فیلم زندگی ریحانه پارس در حال ساخت

شنبه 1 آذر 1399 سینما
بیوگرافی ریحانه پارسا 

دلیل مهاجرت ریحانه پارسا مشخص شد

ریحانه پارسا که 21 سال سن دارد در فیلم«پدر» و «خوب بد جلف ۲» ایفای نقش کرده است و همچنین در سال گذشته فیلم کوتاه (شب) را کارگردانی کرده است.

به علت مشارکت در ساخت   فیلم «زمان» از ایران به ترکیه مهاجت کرد.

 

ریحانه پارسا فیلمنامه ای با نام«زمان» را از زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که در سینما برایش اتفاق افتاده  به نگارش درآورده که در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم برمی گردد

 یک کمپاني معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است.گفته می شود فیلم با اسامی واقعی اشخاص ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می شود.

طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.

ریحانه پارسا توسط تهیه کننده ای که ارتباطات گسترده سیاسی- قضائی و … دارد، بارها تهدید شده و جمع فراوانی تلاش می کنند که زمینه بازگشت او را فراهم کنند تا فیلمنامه مذکور ساخته نشود؛ غافل از اینکه فیلم وارد مرحله پیش تولید شده و کمپاني مذکور تلاش می کنند  ریحانه پارسا خودش در فیلم ایفای نقش کند ولی به دلیل وجود مسائل غیراخلاقی او سر باز زده است.

چنگیز جلیلوند دوبلور سینما در گذشت

چنگیز جلیلوند دوبلور سینما در گذشت

سریال قورباغه

نگاهی به سریال قورباغه/زمان پخش مجموعه «قورباغه»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا