فیلم رفتار سلطنتی 2022

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 معرفی فیلم

معرفی فیلم رفتار سلطنتی 2022

نویسنده : هالی هستر

تولید کنندگان : لورا مارانو ، الن مارانو ، ونسا مارانو

تهیه‌کنندگان اجرایی : استیو برمن و دن رید

 

درباره فیلم رفتار سلطنتی 2022

فیلم “The Royal Treatment” یکی از محصولات جدید سال 2022 شبکه نتفلیکس است که در ژانر رمانتیک و کمدی خانوادگی ساخته شده است. این فیلم توسط کارگردانی ریک جاکوبسون ساخته شده است و در تاریخ 20 ژانویه 2022 به مخاطبین ارائه خواهد شد. داستان فیلم درباره یک دختر بی‌پروا می‌باشد که سالن زیبایی خود را مدیریت می‌کند و برای آرایش موهای عروس سلطنتی وارد قلعه می‌شود. در این مکان، شاهزاده احساساتی با او آشنا می‌شود و داستان عاشقانه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

درباره فیلم رفتار سلطنتی 2022

درباره فیلم رفتار سلطنتی 2022

خلاصه فیلم رفتار سلطنتی 2022

فیلم “The Royal Treatment” که در سال 2022 منتشر شد، داستانی عاشقانه و جذاب را به تصویر کشیده است. دختری به نام ایزابلا، که سالن آرایشی خود را مدیریت می‌کند و در شغلش موفق است، با خواندن آگهی در روزنامه درباره نیاز سلطنتی‌ها به یک آرایشگر حرفه‌ای، تصمیم می‌گیرد به قلعه پادشاه در لاوانیا برود. در این مکان، او با شاهزاده توماس آشنا می‌شود.شاهزاده توماس، کشور را اداره می‌کند و برای اهداف کشور باید ازدواج کند.

او عاشق این ایده نیست و فقط به دنبال انجام وظایف خود است. اما هنگامی که با ایزابلا آشنا می‌شود، رابطه‌ای عاشقانه بین آن‌ها شکل می‌گیرد. توماس که همیشه هر کاری که خانواده‌اش از او بخواهند انجام می‌دهد، اکنون با توجه به رابطه‌ای که با ایزابلا دارد، مجبور به تصمیم‌گیری است.در ادامه فیلم، روابط شخصیت‌ها و اتفاقاتی که رخ می‌دهد، سرنوشت آن‌ها را به یک شکل دیگر رقم می‌زند. “The Royal Treatment” با بازیگری برجسته، داستان سرگرم‌کننده و صحنه‌های زیبا، از جمله فیلم‌های پرطرفدار سال 2022 بوده است.

خلاصه فیلم رفتار سلطنتی 2022

خلاصه فیلم رفتار سلطنتی 2022

جوایز فیلم رفتار سلطنتی 2022

تا کنون، فیلم “The Royal Treatment” جایزه‌ای دریافت نکرده است. با این حال، این فیلم با نظرات مثبت منتقدان و پذیرش خوب مخاطبان، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سال 2022 شبکه نتفلیکس شناخته شده است. همچنین، بازیگرانی همچون لیزا ادامز و جیمز بریون به خاطر بازی برجسته‌شان در این فیلم، تحسین‌های بسیاری را به‌دست آورده‌اند.بنابراین، هرچند که فیلم “The Royal Treatment” تا کنون جایزه‌ای دریافت نکرده است، اما همچنان با استقبال خوب مخاطبان و تحسین منتقدان مواجه است و می‌توان آن را یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال 2022 شبکه نتفلیکس دانست.

جوایز فیلم رفتار سلطنتی 2022

جوایز فیلم رفتار سلطنتی 2022

نظرات منتقدان درباره فیلم رفتار سلطنتی 2022

نظرات منتقدان درباره فیلم “The Royal Treatment” مختلف بوده است. برخی از منتقدان این فیلم را به عنوان یک فیلم ساده و خنده‌دار و مناسب برای خانواده توصیه کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر این فیلم را به عنوان یک فیلم عاشقانه بدون شخصیت و پیش‌پا افتاده ارزیابی کرده‌اند.به عنوان مثال، برخی از منتقدان مثل “روجر ایبرت” این فیلم را به عنوان یک فیلم کمیاب از نظر سادگی و خلاصه بودن داستان، که پر از لحظات خنده دار و صحنه‌های دل‌نشین است، ارزیابی کرده‌اند.

همچنین، بعضی از منتقدان دیگر مثل “متاکریتیک” این فیلم را بیشتر به سمت یک فیلم تلویزیونی کم بودجه کشیده‌اند و از پوچی و بی‌اصالتی داستان آن ناراضی بوده‌اند.در کل، نظرات منتقدان درباره فیلم “The Royal Treatment” متنوع بوده و به دلیل سلیقه‌های شخصی و انتظارات مختلف، این فیلم به دو دسته طرفداران و منتقدان تقسیم شده است. اما با توجه به پذیرش خوب مخاطبان و موفقیت در بازار فیلم، می‌توان گفت که این فیلم مورد استقبال قرار گرفته است.

نظرات منتقدان درباره فیلم رفتار سلطنتی 2022

نظرات منتقدان درباره فیلم رفتار سلطنتی 2022

بازیگران رفتار سلطنتی 2022

  •  لورا مارانو در نقش ایزابلا
  • منا مسعود (Mena Massoud) در نقش شاهزاده توماس
  • چلسی پرستون کریفورد (Chelsie Preston Crayford) در نقش خانم دستینی
  •  ژاک درو (Jacque Drew) در نقش روث لاموت
  • کامرون رودز (Cameron Rhodes) در نقش والتر
  •  جن ون اپس (Jen Van Epps) در نقش جین
  •  آماندا بیلینگ (Amanda Billing) در نقش والنتینا کونتی
  •  جیمز گیلین (James Gaylyn) در نقش نیت
  • جی سایمون (Jay Simon) در نقش داگ
  • تیلور بارت (Taylor Barrett) در نقش فرانسیس

معرفی فیلم بیگ باگ

معرفی فیلم هندی لوپ لوپتا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا