فیلم خروج ممنوع

سه‌شنبه 29 فروردین 1402 معرفی فیلم

عوامل فیلم خروج ممنوع

کارگردان دیمین پاور

تهیه‌کننده اسکات فرانک

فیلمنامه‌نویس اندرو بارر

 

معرفی فیلم خروج ممنوع

فیلم خروج ممنوع با بازیگرانی همچون آنجلینا جولی و جان برنتال، امتیاز 6.1 را از کاربران رسانه IMDB دریافت کرده است.ایده کلی فیلم خروج ممنوع جذاب و پرهیجان است. این هیجان در تمام طول فیلم ظاهر شده و کاملا یک اثر هیجان‌انگیز با موضوع تلاش برای زنده ماندن و بقا به تصویر درآمده است. عملکرد سازندگان باتوجه به تولید و بودجه محدود در انتقال هیجان، قابل قبول بوده است. هرچند بودجه اندک و تولید محدود، در لوکیشن‌های اندک نیز به چشم خواهد آمد.

خلاصه فیلم خروج ممنوع

در داستان دیگری، داربی دختری دانشجو است که در مرکز بازپروری برای ترک اعتیاد حضور دارد. در یازدهمین روز پاکی مجدد خود، خبر بد حالی مادرش را از خواهرش دریافت می‌کند. اما خواهرش به او اعتماد ندارد و برای خروج او از آن مرکز هیچ اقدامی نمی‌کند. به همین جهت، داربی تصمیم به فرار از مرکز بازپروری می‌گیرد. با جمع‌آوری ابزار لازم، یک ماشین را می‌دزدد و به سمت ایالتی که مادرش در آن‌جا بستری است حرکت می‌کند.

با هوای برفی و طوفان پیش‌رو، داربی به دستور پلیس مجبور به ماندن در یک اقامت‌گاه بین جاده‌ای تا زمان بهتر شدن وضعیت طوفان خواهد شد. اما با رسیدن به آن‌جا و روبه‌رویی با چهار نفر، داستان هیجان بیشتری پیدا می‌کند. چرا که داربی یک دختر بچه زندانی شده را در ماشین ون متعلق به یکی از آن افراد می‌یابد. حال داربی تنها با چهار مظنون روبه‌رو است.

سخن آخر درباره فیلم خروج ممنوع

خروج ممنوع می‌تواند یکی از آن فیلم‌های مبتنی بر کلیشه‌های حوصله‌ سربر و قابل‌پیش‌بینی باشد اما به‌لطف تواضعی که از خود نشان می‌دهد درنهایت بدل به تجربه‌ای سرگرم‌کننده می‌شود که حداقل تصنعی و آزاردهنده نیست. فیلمی که قرار نیست هیچ تغییر و تحولی در ژانر ایجاد کند، اما تجربه‌ای خجالت‌آور هم نیست. خروج ممنوع حتی در لحظاتی شبیه یکی از آن فیلم بدهای سرگرم‌کننده می‌شود و چه چیزی بهتر از یک تریلر هیجان‌انگیز بد که حداقل در جاهایی آندرنالین‌مان را بالا می‌برد. خروج ممنوع از آن دست فیلم‌هایی است که تجربه تماشایش می‌تواند در دسته لذت‌های گناه‌آلود قرار بگیرد.

بازیگران فیلم خروج ممنوع

  • هاوانا رز لیو در نقش داربی تورن
  • دنی رامیرز در نقش اش، یکی از مظنونان
  • دیوید ریسدال در نقش لارس، یکی از مظنونین
  • دیل دیکی در نقش سندی، مظنون و همسر اد
  • میلا هریس در نقش جی، دختر ربوده شده
  • دنیس هایسبرت در نقش اد، مظنون و شوهر سندی
  • بندیکت وال در نقش سرجوخه ران هیل
  • لیزا ژانگ در نقش دوون، خواهر داربی
  • هایلینگ او در نقش مادر داربی

 

فیلم نفرین لیورونا

معرفی فیلم نفرین لیورونا با ژانر ترسناک

فیلم جنایات آینده

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا