فریدون آسرایی تیتراژ آغازین برنامه «دعوت» را می خواند

چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 چهره ها
فریدون آسرایی

ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما با نام «دعوت» از امشب روی آنتن می‌رود. فریدون آسرایی تیتراژ آغازین این برنامه را می‌خواند.

 برنامه «دعوت» نام ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سیما است که با پرداختن به موضوعات و مفاهیمی چون خانواده، امید و سبک زندگی‌های خوب، مخاطبان روزه‌دار را در ساعات پایانی روزه‌داری  همراهی می‌کند.

 

مجتبی کشاورز تهیه‌کننده گفت: «سری جدید «دعوت» با موضوعات و مفاهیمی چون خانواده، امید و بیان زندگی‌های خوب و آسان همراه است و در آن، هر شب روایتی امیدبخش و پندآموز از یک زندگی از استودیوی برنامه برای مخاطبان بازگو می‌شود.»

 

کشاورز افزود: «تیتراژ شروع این برنامه تلویزیونی را فریدون آسرایی با ترانه‌ای از حسین غیاثی خوانده و تنظیم‌کننده این اثر هم بهروز صفاریان است. همچنین برای تیتراژ پایان برنامه هم یک اتفاق ویژه تدارک دیده‌ایم که امشب در نخستین قسمت برنامه از آن رونمایی خواهد شد.

 

او با بیان اینکه برنامه مجری ندارد،گفت: «در این برنامه هر روز روایت‌هایی از زندگی‌های متفاوت افراد بیان می‌شود و به جای استفاده از مجری، حجت‌الاسلام محمد برمایی در مقام کارشناس در برنامه حضور دارد و با مهمانان گفتگو می‌کند.»

 

گفتنی است ویژه برنامه «دعوت» تا پایان ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت :۱۹ و ۲۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

 

امیرمهدی ژوله

واکنش امیرمهدی ژوله از تماس تلفنی ایران با ترامپ

خانوم بازیگر و دخترش با هم به دانشگاه میروند

خانوم بازیگر و دخترش با هم به دانشگاه میروند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا